nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 28 April 2011

first final exam organizational behavior,,n lesen (P) dah tamat jua akhirnye,,,

alhamdulilallah,,aku just nak share pagi2 buta nie,,

1) besok aku dah mula tuk final exam aku yg pertama,,iaitu,,organizational behavior,,wahh,,dah x cam kejap
    lak kan,,adoooiiyyy,,ble lum tbe,,ckp nak jwb exam lah,,tuh lah,,ble dah smpai seru wt exam,,ckp cm nie  
    lah tuh lah,,haiisshhh,,harap2 aku leh jawab seberapa baik yang mungkin tuk final exam organizational    
    behavior,,
    asib bek lah leh jwb in bm,,klu x,,,mampuiihhh aku kne jwb in inglish,,merapu lah aku menjawab
    t,,start paper pukul 2.30pm,,skung nie dah pukul 3.30am,,aku nak stdy,,p mate dah nak ttup,,so kne lah
    ttp,,n bsk pg knebgn pkul 8.00am,,perrhh,,leh bgn ke ko nie eijam,,haiisshhh,,,pastu stdy ngan palan
    jup,,sblm p kolej,,,huhu,,

2) berita gembira,,aku pye lesen (P) dah pon tamat dr tarikh yg d ttpkan,,oleh pihak berkuasa,,,yes,,,aku ske
    sgt2,,hahah,,p x tau kne bpe hinggit tuk tukar ke lesen penuh,,hahah,,harap aku dpt lesen penuh t x dek lah
    kne pape saman,,amin,,moge2 segala dugaan yg aku hadapi harap d halang oleh nye,,amin,,lps nie,,,aku leh
    leh p jaooooooo,,yg mne aku ske ngan lesen penuh aku skung nie,,hahah,,,best2,,,jom kite jln2 kemana
    sahaje k,,hihhi,,

3) dah tamat,,tuh jerk aku nak cte pg2 bute nie,,hahah,,pic t aku uplod,,hihhi,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com