nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 4 April 2011

diploma in early childhood education,,intake mei 2009..

nak cite sikit mengenai kos yg aku amik,,hihiihi..

skung nie aku belajo kat kolej antarabangsa yayasan melaka,,melaka,,under universiti tun abdul razak(unirazak)..aku amik cos diploma in early childhood education,,sptut nyee aku amik bachelor of education,,,tp stpm aku x past,,so kne amik diploma nie,,errmm,,skung nie aku dah pon msk semester 6,,tgl 2 semester jerk nak abis,,hihi,,x sabo2 nak abis,,hahah,,lps nie aku dah pikir masak2 nak keje dlu kat tadika o prasekolah,,aku nak jd ckgu gak,,klu x dpt aku keje kat mne2 jerk,,yg ptg halal,,n jauh dari yg haram,,amin,,
kawan2 aku kat kolej yg amik cos diploma nie ade 70 org,,perrhh,,mmg ramai mse intake mei 2009 are tuh,,huhu,,n then kami berpecah kepada 2 group,,group 1 group vila..n group 2 group aku,,hihi,,mmg best r bdk2 aku,,kos pelbagai kaum,,n umo,,yg plg kecik sekali umo 19 thn,,yg plg berusia 30 an kot,,hihi,,sory kak2 ehk,,hihhi,,

ok aku nak cite ttg perangai mbe2 group aku,,group len,,harap maaf k,,hihi,,

senarai name n no matrik serta perangai bdk lelaki...

Cikgu Shahrizamzakaria

nme shahrizam zakaria,,ym 0950607,,ketua kelas dr sem 2 sampai sem 6,,sem 7 entah aku g ke o x,,hihi,,hrp2 x leee,,t korg x ske ngan aku kan,,kan,,kan,,perangai,,cpt marah,,n nak cpt jerk keje nye,,haisshh,,smpai org x ske kan die,,spe ehkk,,hahah,,hye tuhan sje yg thu,,=)..
Mohamad Fadzlan Hj Massuti

nme mohamad fadzlan hj massuti,,ym0950351,,student yg byk idea,,n byk soalan,,hahah,,die nie ok org nye,,p kdg2 ade part die cpt touching n bek org nye,,huhu..dr sem 1 smpai sem 6 die lah kwn aku yg menumpangkan moto nye smsa p n blk ke kolej,,hihi,,thanks palan,,

Ariff 'Moncet'

nme ariff mohamad..ym 0950476,,,mbe aku yg agak kdg2 cool,,kdg2 hangin,,kdg2 bek,,hihii,,die nie org nye ske menyakat,,ske wt tredmark...'ape lagi,,,,blah lah,,hahaha,,' tuh lah tredmark die,,die pakai bju hijau,,yg d apit oleh darrell n palan,,aku d mne,,,errmm,,

Ayilz Sibu

nme darrell anak ajang,,,ym 0950652..die nie pon sme gak,,p die kurang sikit lah nak ckp ngan aku,,kdg2 ble perkara ptg bru nak contact aku,,x ptg,,x contact,,ish3,,hahah,,p aku ske kawan ngan die,,die ok org nye,,bek gak,,huhu,,die nie asal dr sarawak,,huhu,,,di apit oleh palan,,time nie p interview tadika,,huhu,,smart lorrrhh,,hihhi,,

Max Dauz
nme firdaus yahar,,ym 0950386,,die nie,,jrg2 lah dtg ke kelas,,p otak die pandai,,huhuh,,die nie bek org nye,,x ske ikut arahan,,p ske ikut arahan die,,hahah,,tuh lah daus,,hihihi,,

Faiz Sitilady
nme nazirul faiz abd malek,,,ym 0950685,,die nie sme jerk,,bdk bek,turut kate,,sng keje ngan die,,ape yg aku srh die buat,,tahniah faiz,,huihui,,wahh,,bkn men g pic ko kan,,hahah,,

Adenzz Stanzz
nme stanley radin anak elen,,ym 0950???,,bob nme d beri,,kos mse haluan siswa,,die stu group ngan aku,,aku men tarik die jerk,,huhu,,bob seorg mbe yg bek bg aku,,kdg2 die kate kat aku,,klu ko bosan jam,,pgl aku jerk,,t aku bwk ko jln2,,p aku nie,,x nak menyusahkan org,,hihi,,skung nie bob menghadapi kemalangan yg teruk,,tp syukur,,,die selamat dr kemalangan tersebut,,teruk gak aku tgk die,,harap2 die sihat sejahtera n cpt sembuh,,bob,,ko mst kuat k,,n tabah,,orait,,=)

Deva Prabhu
nme deva prabu a/l arivazakan,,,ym0950426..die nie org pgl macha,,p die x kesah org nye,,aku ske kwn org yg jns x kesah,,yg ptg,,thu ape yg die lkukan,,mahca nie bek org nye,,ske tolong org,,hihi,,tuh yg aku ske kwn ngan die,,kos die prihatin kat aku,,yerk ke,,hahah,,thanks cha,,huhu,,

nie bhgian bdk lelaki group aku,,pompuan next time aku wt,,kos aku wt tgh magrib,,t aku smbung lek k,,tgu smbungan nye,,hahah,,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com