nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 24 April 2011

final,,,,exam,,,,final,,,,exam,,,final,,,,exam,,

hadapi lah dengan tabah!!
assalamualaikum dan salam 1 malaysia,,,

haiiii kawan2,,,skung nie ramai tgh bce buku tuk final exam,,errmmm,,ble final exam jerk,,,bce buku,,klu x final exam,,,asal x bce buku ehk,,hahah..

aku takut lah,,sem nie,,skung nie aku dah sem6,,sem dpn sem 7,,wahhh,,cpt lah aku nak abis cm nie,,huhuh,,haiisshhh,,,lari topik lak,,

tarikh peperiksaan aku tuk sem 6 nie adalah bermula pada 28/4/2011 sehingge 5/5/2011...tp ade gap dlm tarikh peperiksaan aku nie,,aku leh stdy tuk subjek yg ade gap nie,,huhuh,,


sem nie aku amik subjek

  1) organisational behavior..
  2) human resource management,,
  3) thought and knowledge,,
  4) pengurusan dan keusahawanan dalam pendidikan awal kanak-kanak,,
  5) bahasa dan komunikasi,,

aku kne strong tuk sem nie,,kos subjek yg aku rse very2 strong adalah

   1: human resource management,,
   2: organisational behavior,,,

yang sederhana lak bagi aku adalah:

   1: thought and knowledge,,
   2: pengurusan dan keusahawanan dalam pendidikan awal kanak-kanak,,
   3: bahasa dan komunikasi,,

aku harap sem nie aku nak wt yg terbek,,p aku kne usaha lbh tuk berjaya,,aku x leh nak main2,,kos subjek nie mmg btul2 psiko kepala otak aku,,,aku harapkan yg terbek tuk sem nie,,aku x leh men2,,

ya allah,,ko berikan aku kekuatan minda yg kuat,,kesihatan yang kuat,,supaya aku dpt melakukan tugasan yang lbh penting nie dgn baik dan selamat,,semoge aku lbh gigih,,berusaha,,berdoa dan bertawakal tuk sem nie,,hanya aku berserah pd nye tuk menentukan kehidupan aku sekarang sehingge akhir hayat aku,,

amin,,,amin,,amin ya rabalalamin,,,

slpas tamat jerk 5/5/2001 pada jam 5.30 ptg,,aku trs blk ke johor bahru,,taman kota masai,,dan bercuti selama 5 minggu bersamaan bpe ehk??errmmm,,mungkin sebulan setengah kot,,huhhu,,blh keje cm nie,,hahah,,pape pon,,aku kne habis kan sem nie dgn cemerlang gemilang dan terbilang,,,

capai kan hasrat mak n abah ko ijam,,wlupon mereka,,,ko tau2 jerk lah ijam,,huhu,,ko kne capai cite2 ko,,jgn berputus asa tuk berjaya,,ko blh ijam,,aku tau ko mst boleh,,p ko kne buang sikap malas ko tuh,,n mood yg x menentu,,harap ko wt yg terbek,,k,,chaiyok2,,bakal guru CIKGU SHAHRIZAM BIN ZAKARIA,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com