nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 18 April 2011

hotel equatariol,,heritage-tourism & green technology for sustainable city development 2011

hari sabtu,,,16/4/2011,,bgn tdo pukul 11.30 pg...tgh2 gosok baju nie,,angin tiup spt nak hujan,,ble dah siap sgosok baju,,trs hujan turun membasahi bumi melaka,,,selepas itu, baru aku siap2 hendak pergi ke hotel equatariol,,tuk menyaksikan pelancaran

                                               
HERITAGE-TOURISM & GREEN TECHNOLOGY FOR SUSTAINABLE CITY DEVELOPMENT
BERLANGSUNG PADA:16/17-04-2011.
JAM 1.30PTG-5.00PTG PADA BELAH PTG,,8.30MLM-10.30MLM PADA BELAH MLM 16/04/2011
8.30PG-2.00PTG PADA BELAH SIANG 17/04/2011.
BERTEMPAT DI HOTEL EQUATARIOL.
PAKAIAN FORMAL DAN BATIK.

slpas hujan dah berenti,,kami trs pergi ke hotel equatariol tersebut,,,ingtkan dah mula,,p blm,,start kol 2.30 ptg,,tau2 jerk lah spe yg datang,,DATO ALI RUSTAM ketua negeri melaka,,p,,ble dah start rase lega,,pas wt pelancaran tersebut,,DATO ALI RUSTAM terus merasmikan pelancaran tersebut..

selepas perasmian berlangsung,,DATO ALI RUSTAM bergerak ke luar,,dan kami di dalam ballroom,,mendengar taklimat ttg TOURISM,,,perrhh ade kaitan ke??amik DIPLOMA PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK,,p kne p dngo taklimat ttg TOURISM,,mmg best r,,mata,telinge,,badan mmg dah x dpt nak tolong,,kos x paham ape2 pon,,p ade lah jugak paham,,hahah,,smpai kul 5.00 ptg..

lps abis pelancaran tersebut...balik makan kat kedai sempang jalan,,,kat kedai dengan jusco melaka,,pastu blk,,siap2 konon2 x nak p,,kos ade kak mimi n kak nab kat uma peringgit,,p rse bosan,,so aku trs stand by bju batik kat beg,,aku trs p nek bus,,dan smpai tpt mse yg d ttpkan,,p terlajak lah sikit,,hahah,,

pukul 8.30 mlm,,kami makan sepuas2 kat stu,,mmg byk lauk yg d sediakan,,dinner lah kate kan,,huhu,,mmg lawo2,,n smart2 semua nye,,hihi,,aku pelik tgk ade mbe2 yg len dtg,,haisshh,,agak nye mbe2 yg len ajak kot,,huhu,,x perk lah,,rezki mereka,,hhihhi,,pastu amik pic sne snie,,hahah,,mmg best mlm tuh lah,,abis kol 10.30 mlm,,aku mtk chong antar aku lek,,kesian kat chong,,hihi,,thanks chong,,hihi,,

lps tuh aku on9 fb smpai kol 2.30pg,,,lps tuh tdo,,

set jam kol 7.30 pg,.p aku bgn kol 8.19 pg,,aku kelam kabut lah p mandi n siap,,time aku mdi lim tpon aku,,yg chong dah smpai kat uma aku kol 8.00pg,,ape ag,,aku kelam kabut lah siap,,hahah,,chong kate die dah smpai kol 8.00pg tpt,,yg aku bgn kol 8.19 pg,,asib bek die x marah,,hihi,,pastu kami trs pergi ke hotel equatariol,,tuk dngo taklimat yg seterusnye,,,aku pakai bju gpms,,mls nak gosok bju len,,hahah,,lps tuh taklimat abis,,tea break lak,,,

sambung taklimat shge kol 12.30 tgh hari,,,pastu smbung g,,smpai kol 2.00ptg..n time to makan tgh hari,,mmg syok lah,,makanan nye,,,p aku amik sikit jerk,,kos pinggan nye kecik r,,n ssh nak ltk byk2,,kang jatuh,,ssh lak aku,,n aku yg malu,,hihhi,,,lps tu,,siap makan blk lah,,siap makan kol 2.30ptg kot,,x tgk jam,,hihhi,,pastu lek uma,,chong antar g,,hihii,,

smpai uma aku kol 3.00ptg,,pastu basuh baju yg belambak2,,,mmg pnat lah,,are nie,,aku siap kan keje aku pastu aku tdo smpai lah ke magrib,,mmg x sedo ble mlm menjelma,,hahah,,ngantok pye pasal,,pastu mlm lak aku kuar ngan gray,,ady,,n ijal p giant kuar kan duit,,pastu p mydin bli barang sikit,,,pastu kuar ngan kak nab,,p lepak2 minum2,,smpai kol 2.00pg..pastu aku n ijal blk ke uma,,n smpai skung nie aku x tdo2 kos ngah mengomen2 notification kat fb nie,,hahah,,skung nie aku ngah wt blogger tuk aku,,ape yg berlaku spjg hari nie,,

tamat pukul 4.05 pg,,,bertarikh 18/4/2011 hari isnin...=)

lampiran gambar yang telah d ambil oleh mbe2 ku,,huhuhu,,

       
    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com