nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 3 April 2011

makan tengah hari,,makan mcd jerk,,x tau nak makan ape,,hihi,,



assalamualaikum,,n salam 1 malaysia,,,

hari ini aku nak wt cte g,,huhu,,cte ttg are yg sme slps mendapat ic baru aku,,hihi,,lps dpt ic jerk,,aku n palan p lah jln2,,mula2 jln ke mne ehk,,lupa lah pulak,,tuh lah,,x nak buat awal2,,kan dah lupa..ishhh,,ko nieee,,,tampo kang nak,,hahahh,,errmmm,,cm nie lah,aku cte,,part yg aku ingt jerk k,,hihi,,

1) lps p amik ic yg baru,,aku n palan nak lek,,p perut lapo lak,,huhu,,pastu pikir2 kat atas moto,,,pikir pye pikir,,aku n palan nak p makan kat sblh ostel jururawat pompuan,,p si palan dah janji nak makan MCD,,errmm,,alu ape g,,jom r,,,



2) pikir pye pikir,,errmm,,amik keputusan nak makan mcd,,ttp,,lps smpai kat trafik tesco melaka,,palan nak makan bde len,,kos die enggak ada duit lbh,,hihi,,p aku ckp lah,jom makan kat ostel jururawat pompuan,,die kate x nak,,nak jugak capai hasrat aku nie,,nak makan mcd gak,,hahah,,ikut ko lah palan,,yg ptg perut aku kenyang,,


3) mula2 p lah kat jusco melaka,,kat ngan melaka sentral (mc) ,,lps tuh,,jlan pye jalan,,errmm,,hampeh,,x dek,,yg ade pon KFC,,A&W,PIZZA HUT,,N MAKANAN YG ANEH2,,ermmm,,ape pye jusco,,x dek MCD,,errmm,,pastu kuar,,cri kat tmpat len,,


4) pastu cri tmpt len,,dah jumpe,,kat THE STORE,,melaka,,,hahah,,pusing lgi,,errmm,,dah jumpe,,p salah masuk lak,,pastu kne pusing skli lg,,haiyyyaaa,,,ssh oooo cm nie,,hahah,,last2 smpai gak kat THE STORE melaka,,hahah,,syok ooo,,aku msk,,n trs p kaunter kat MCD,,time tuh mse still tok time lunch,,mmg murah lah berbanding dgn hrge sbnr,,huhu,,mmg syok lah,,ble dpt makan MCD yg aku idam2 kan,hihi,,lps tuh aku order MC CHICKEN,,,wahhh,,mmg sedap laaahhhh,,hahah,,aku order 2 org makan,,hihi,,kenyang sudah aku makan MCD,,hihi,,makan yukkkkk,,,..


6) lps makan MCD,,aku trs blk,,cos dah penat sesgt,,dr pg smpai ke ptg aku kat atas jalan,,hahah,,smpai uma jerk,,aku trs msk,,n sembahyang,,pastu,,trs bkak fb,,lps tuh mandi,,kuar jln g ngan ijal,,zaza,,omar,,frienky,,n gray,,hahah,,mmg stu hari lah aku jln,,penat jugak lah kan,,p puas ati,,hihii,,


nak uplod pic lak,,hihi,,tgk ehk,,jgn tertelan air liur lak,,








Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com