nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 1 Mei 2011

first contact lens,,puffy 3 brown,,=)

   

akhir nye aku dpt gak pakai contact lens yg aku ingin kan,,hahahh,,
harge contact lens berharge rm 43,,tp dpt rm 40 dekat kawan aku,,
aku gne 1 thn jerk,,nak bli yg bln2 pye,,duit x dek...hahah,,

warne yg aku pilih ada lah kegemaran aku,,wrne brown,,
klu wrne merah ade kn lg bgs,,wakkakak,,bio org takut ngan aku,,hihhi,,
first time aku pakai rse cm takut jerk,,kos first time lah kate kan,,huhuu,,
pastu aku pakai lah mse nak final exam organizational behavioral,,mmg meletop,,
org pandang2,,cm x pernah tgk org pakai cintact lens agak nye,,,huuh,,
agak nye terkejut kot aku pakai contact lens,,hihi,,
aku kne berhati2 ble pakai contact lens nie,,,aku kne ingt ble tarikh tamat gne contact lens nie,,
aku start gne pd 28/4/2001...
so,,lps 27/4/2012..aku kne ingt n kne buabg contact lens nie nle dah tamat tempoh nye,,hihi,,
so,,aku akan gne contact lens nie sbagai pelindung mata aku yg rabun jauh nie,,hahah,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com