nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 31 Julai 2010

are yg suka,,sedih,,

ade ke are kite nie nak hapy selalu,,
sedih selalu,,,
errmmmm
aku pun x tau r nak ckp cm ner,,,
haiiiyoyoyo,,
klu nak hapy2 ssh,,,
nak sedih2 pon ssh,,,
mne lbh bek haaa,,,
klu korg kan nak cm ner,,,
suke ke o sedih,,,
klu ikut kan aku,,
aku nak hapy aje,,

x nak sedih2
sbb
sedih bkan part aku,,,
part aku hapy2 go lucky,,,
hahahah,,
tuh lah dri aku sbnr nye
p bg korg aku x tau r,,,
tuh pilihan masing2 kan...
aku ikut mood,,,
nak hapy2 pon ade batas nye,,,
sedih2 pon ade batasnye,,,
so kne r terima seadanye,,,
jgn r kite wt keje x bek sudah,.,..hahaha,,,
yg ptg hapy2 ade had,,,
n sedih2 pon ade had,,,
k
huhu..
jgn simpan kat dlm ati sorg2
klu sedih luahkan
jgn simpan,,,
n hapy lak...
jgn wt2 ha[y,,
tuh nme nye hipokrit pd dri sdri,,
hahaah,,,
ingt tu,,hihi,,,
renung2 kan n selamat beramal,,hahah,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com