nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 21 Julai 2010

kes,,,

salam,,,
semalam aku nak wt
"ini lah kisah hidup aku di muka bumi"
tp,,x dek mood nak wt,,,
errrmmm
nie aku nak cte r,,,sikit,,
aku sakit ati pon ade,,,
geram pon ade,,,
suke pon ade
duka pon ade,,,
kne caci pon ade
di benci pon ade,,
ssh lah cm nie,,aku nak wt ape yg aku x suke di handle oleh org len
aku x suke ikut kate org,,,
aku tau nak wt,,,
x suke org tegur aku kali kedua,,,
kalau kali kedua mmg aku hanggit gila gaban,,,stu bdn nek darah...
mula lah mulut aku nak maki,,,
nak lawan,,
cre aku aku akan wt,,tp lmbt sikit,,,
klu korg nak cpt p r wt sdri,,
aku nie bkn nye baik sgt,,,aku tau ape keburukan pd aku,,
aku tau ade yg x suke pd aku,,,
aku x hinggin lah nak kawan ngan ko,,,
ade aku kesah,,,
korg ble aku tgur,,korg marah aku lek,,
ape kesss,,,
tuh ke adil nme nye???
klu aku x wt,,,mulut korg mmg mcm sial,,,
ckp tuh lah,,ckp nie lah,,klu korg nak cpt p r wt sdri,,,
ble aku tgur sikit,,,
perhhh,,mula lah korg nak heboh,,cm jom heboh,,,
aku x kesah r x heran pon klu x join,,,
ikut korg r nak kate ape pd dri aku nie,,
korg tuh aje tau keslhan org,,keslahn dri nmpak ke???
aduuuiiihaaiiyyy,,,
ssh r cm nie hidup,,
klu x sefahaman ngan aku,,,
korg x yah r nak bek2 dpn aku,,
blkg cm sial,,,r,,,
nak kutuk2 dpn2,,k,,
mulut laki ngan pompuan lbh truk mulut laki,,aku mlz nak ckp pjg r,,
bohsan nak cte psl bdk2 nie,,,
lbh bek aku diam kan dri aje,,
hdup aku..mmg cm nie,,,
klu korg selesa go on,,
x selesa,,p mampuiiihhh,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com