nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 24 Julai 2010

cuti sem,,,


hahah...akhir nye,,dah abis jugak sem 4 aku,,dah nek sem 5 t,,huhuh,,suka2,,,hahah,,
yg msh ag sem 2 o 3 kat ipta,,harap2 stdy2 elok2,..huhu,,nak lek jb skung jugak,,jgn jeles
k,,guys,,,huhuh,,aku undur diri dlu,,sblm pgi lek jb,,harap2 korg semua ok2,,sihat sejahtera
selalu,,jgn noty2,,,jge dri korg k,,hahah,,bye2,,sem 4 n next sem 5,,tgu kedtgan ku nie yerk,,
jgn ko lak wt hal cm sem 4 nieaku x moo,,,jd cm sem 4 nie,,pening pasal kelaz lah,,pasal jadual lah,,klu leh wt btul2,,x mooo kelam kabut,,aku nk jadual n klz stabil,,cm sem 1 n2 ,,,huhuhu,,
chaiyok2 sem 5,,,tgu lak keputusan utk sem 4 nie,,,cm ner lah kan,,takut lak,,errrmmm,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com