nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 21 Julai 2010

keje in kym,,jual kat sukma,,,

nie lah brg yg aku jual tuk sukma iaitu kym bio pathol,,,
pelbagai jenis yg aku jual,,,mmg laku lah weeeyyyhhh,,

nie slh stu product yek,hihi,,kcik p harg sbnr mhl doe,,p jual kt sukma hye rm9.90..murah nye,,,,
dah x dek keje time nie,,,semua aku tmpat aku amik pic,,,hahah,,,pastu kne marah ngan si zul helmi,,kecoh r die tuh,,aku tau die jeles x leh amik pic cm aku wt nie,,,hahah,,,
nie lah product2 yg aku jual mse kat sukma are tuh,,,byk lah jugak brg yg aku jual,,p ble jual,,x laku noh nme sgt,,,hahaahh,,,p smpai skung aku x dpt gaji aku yg aku keje kat kym nie,,cm kimak lak aku tgk,,keje srh tpat pd wktu,,,gaji lak byo cm kimak n sial,,,dah nek sbln aku n yg len menunggu,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com