nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 4 Ogos 2010

tarian tuk festival islam in kymi,,


tarian festival islam KYMi
time cuti sem nie lah ade program tuh lah,,
ini lah,,
aduuuhhaaayyy,,penat tau,,
aku nak cuti nak luangkan bersama2 ngan family,,,
pon nak ggu,,,
errgghhhh,,,
aku nak kan ketenangan time cuti sem tau,,,
dah lah ssh nak lek uma kat jb tuh,,
errggghhhhhh,,
tulun r paham sikit,,time cuti2 nie..
x kesian kat family,,,
yg menunggu ketibaan korg,,
errrmmm,,pakse angkuh ngan ape yg berlaku,,
nak wt cm ner kan,,dah tgsan,,
aku kne lah wt..
klu x,,,
kne marah ngan kak zeti(hep)..
huhuhh,,,
penat tuh mmg r penat,,
mse training tarian,,
p aku hrs lkukan yg terbek tuk dri aku sdri,,
dah ade yg ag bgs dr aku skung nie,,
so aku kne terima lah,,
die mmg bdk dancer,,


aku nie cme tau tarian zapin jek,,
yg len dancer2 terbang sne snie,,
x reti aku,,
hihihii,,,skung nie die dah di minati,,
aku skung nie dah jatuhhhh,,,
so kne r majukan setanding ngan die,,
mtk idea2 n pendapat dr die,,,
aku tgk die dancer pon mmg terbek r,,
huhuh...

ag pon die mmg bdk dancer sejak die msk yayasan ag,,
klu x die dah g kat akswara,,
perhhh,,,
tuh semua tuk org2 yg prefect dlm dancer,, aku nak msk sne,,,
hahah,,
kne tendang awal2,,hahah,,
so,,
skung nie aku kne berusha lbh krs,,,
n abg mus pon dah tumpu perhatian pd die,,
oleh itu,,,
aku kne r wt terbek tuk trs bersaing ngan die,,huhuh,,
lastly chaiyok2,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com