nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 21 Julai 2010

jd penyambut tetamu mse sukma,,hahaha,,syok,,

ini ade lah kali pertama aku p sukma secara life in melaka,,haha,,syok doe,,huhu,,jd penyambut tetamu pon jd lah jugak,,hahaha,,yg ptg aku hapy time nie,,,dr aku bzr kan mse kat uma sewa aku,,hahah,,

nie lak time mlm pembukaan cm hapy2 aj time nie,,p penat x tau,,adeuuuhhhaiiiyyy,,,kesian kat mereka yg tgu,,hahaha,,,nie pon aku turut penat sekali,,,hahah,,p mmg best r time nie,,dngar artis nyanyi secara life mmg syokkk,,,hahaha,,best2...
nie lak,,dah bohsan sgt2,,,asib bek ade hpn camera nie,,klu x abis aku x tau nak wt pape,,,hahah,,,kat belakang aku tuh iqa,,bdk utem,,huhu,,kami cmpur ngan bdk kym n utem under gpms,,mmg r best gila time nie,,hahah,,wlupon bohsan,,ttp hapy doe,,hahah,,
nie time mse lakonan yg di lakonkan oleh artis budaya pak ngah,,hahah,,hapy bangat time nie kat dlm studium tuh aku msk,,,hahah,,first time dpt msk stadium nie,,wooowww,,bangga sgt aku,,hahahahaah,,,

hahah,,,nie time mse dah abis tuk semua persembahan yg dilakukan,,hahah,,,mmg syok r,,huhuh,,,pastu tarik yg cm sultan melaka nie,,hahahah,,mmg best r dpt gmbo ngan sultan nie,,wlupon die bkn sultan melaka yg btul,,hahahah,,,syokkk nyeee,,,mmg best doee,,huhuhu,,,rugi yg x join,,hahaahahahah,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com