nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 3 Ogos 2011

akhirnya,,habis sudah...2/8/2011!!!!!!!!!!!

assalamualaikum,,,dan salam 1 malaysia...

yes,,yes,,yes,,alhamdulilallah,,,akhir nye,,penantian aku tuk abiskan stdy dah pon abis,,,n dah x yah nak bce buku n mengadap buku yg memeningkan kepala otak aku,,hahaha,,

dengan ini aku mengistiharkan bahawa AKU SUDAH HABIS BELAJAR DAN TIDAK AKAN BUKA BUKU LAGI,,,PADA 2/8/2011..JAM 12.00 TENGAHARI TADI,,,

lepas nie,,aku akan focus pd PRACTICUM pula,,harap PRACTICUM sem dpn aku akan wt yg terbaik,,x kan mencemarkan nama UNIVERSITI TUN  ABDUL RAZAK-KOLEJ ANTARABANGSA YAYASAN MELAKA,,,huhuu,,,


banyak perkara yg gembira,,sedih,,terluka,,kecewa,,yg berlaku di melaka,,nak cte ke x nak???

ok lah aku cite ehk dr sem 1 sampai sem 7,,,

sem1
byk dugaan aku hadapi semasa sem1,,
1 :x dpt nak sambung dalam bidang BACHELOR IN EDUCATION dan bertukar menjadi DIPLOMA IN
   EARLY CHILDHOOD EDUCATION..sedih gle aku x dpt nak msk bdg yg aku minat,,so lps aku msk
   dip,,rse cm best,,hapy ngan course nie,,so aku trs kan smpai sem 7 skung nie,,hihi,,
2:kne serang penyakit,,,iaitu ependix,,kne tahan kat ospital,,pastu kne bedah,,wahhh,,beso lah jahitan yg ade
   kat badan aku nie,,hahah...kesan nie x kan hilang smpai aku mati,,kenangan ketika d melaka,,(kenangan lah
   sgt kan)
3:semasa kne tahan kat ospital,,dpt msg dr seorg pompuan,,nme nye ha_i_,,x nak sebut,,t kang mengamuk
   ssh lak,,bio jd kenangan aku,,huhu,,,,nak couple ngan aku,,bg suggest kawan dlu ke o nak couple,,so die
   wt keputusan nak couple,,time tuh aku nak msk ke bilik pembedahan...so termenterai lah tarikh bersejarah
   aku iaitu pada 4/6/2009(dlm lingkungan tuh lah)..time tuh mmg btul2 nak kne bedah,,=)
4:lps aku kne bedah,,lek jb,,ade majlis pertunangan adek aku..pd 16/6/2009
5:dah sihat,,lek melaka,,msk kls,,jumpe mbe2 n couple aku,,lps bpe bln,,entah,,aku cm sedih kos entah
   lah,,sedih ooo,,aku yg kne,,p aku sabo aje lah,,dugaan,,kan,,p akhir nye aku putus jua ngan die,,,x leh
   trskan,,kos byk perselisihan faham,,dpt bpe sem jerk ngan die,,harap die faham n mengerti,,abg mintak
   maaf dr hujung rambut hingga ke hujung kaki,,jika ade kesalahan yg abg wt kat ha__m k,,harap kite x kan
   putus kawan sehingga ke kahir hayat,,thanks k,,=)
6:bla,,,bla,,bla,,final tuk sem 1,,aku benggong sikit dlm bahasa inggeris,,asib bek ade mbe aku,,mohd
  fadzlan,,kos die yg byk membantu aku tuk buat nota,,aku ingtkan x leh buat dlm bahasa melayu,,rupe2
  nye,,blh,,amik ko,,aku wt dlm bahasa melayu,,semua sekali,,x dek satu pon dlm bahasa
  inggeris,,hahaha,,kate en manaf,,ex dekan aku,,leh buat bm,,kamu jgn risau k,,haha,,mmg terbaik lah en
  manaf,,hihi,,
7:lps abis jawab final sem 1,,lek jb,,hahah,,mmg best jwb soalan unitar,,mmg pecah pale aku dok
   pikir,,hahah,,pastu cuti sem,,

sem2
1:bla,,bla,,bla,,aku lupe2 lah kos dah lupe,,nak refresh ingt2 lupe,,p aku cte ape yg aku ingt,,
2:dpt uma sewa,,,ddk 9 org,,kat flag peringgit blok c tingkat c3-0-1..penyewa nye
   adelah,,aku,,ijal,,shafiq,,nuat,,palan,,pijoi,,husni,,syed,,azam,,pastu,,ble dah dpt uma sewa,,cpt2 kami
   pindah uma,,angkut barang dr ostel ke uma sewa,,seb bek pindah pg2 bute,,dah cm penyamun aku tgk
   bdk2 nie,,wakakaka,,,msg2 nak cpt,,tkut nmpak org,,kelam kabut pindah,,hihi,,
3:myb time pindah tuh mse sem 1 kot,,rse2 nye lah,,huhu,,kos ape yg aku ingt,,msg dah lek kg,,huhu,,lps bpe
   bln aku ddk uma sewa nie bdk2 nie kate dah dpt uma baru,,mule2 aku x nak pindah uma baru,,kos nak
   byo uma sewa stu,,mmg tgi bg aku,,ble bdk2 nie bg suggest,,n advance,,aku pon kate ok lah,,kos ramai yg
   nak uma tuh,,aku pon ikut lah,,
4:byk dugaan yg aku hadapi mse sem 2 nie,,cm ade kerisi ngan ex couple aku,,ngan mbe aku si aton,,kos
   menyebelahi ex couple aku,,p die lebih mengenali aku dr ex aku,,p npe die leh wt aku cm tuh,,sedih sgt2
   time tuh,,errmm,,p aku dah ok ngan die,,dah kawan lme,,dah tahu perangai msg2,,so tau2 lah
   ehk,,gaduh2,,pukul2,,cubit2,,jalan2,,semua nye msg2 dah kenal stu sme len,,huhuh,,
5:cm biase,,mse nak final,,aku byk dugaan,,nak fahamkan note bi,,perrhh,,mmg rse nak naik gle d
   buatnye,,dgn bantuan palan,,aku dpt buat sebaik yg mungkin subjek bi tuh dgn
   baik,,alhamdulilallah,,semuanye ok,,huhu,,

sem3
1:pon sme,,x bpe ingt,,p yg aku nak cte,,pasal kls,,mmg keje gle,,,kos kne wt dr pukul 9pg-5ptg..are
   sbtu,,wakakak,,mmg kls padat n mengantuk,,p are isnin-jumaat,,aku x dek wt pape,,p ade meeting kat
   kolej jerk,,haiishh,,nak cri keje pon ssh,,meeting,,meeting,,meeting,,x abis2 ngan meeting..

sem 4
1:pon sme,,x bpe nak ingt,,yg ptg,,semua nye hapy n x dek yg rse x hapy,,bdk2 kls aku mmg terbaik,,n x
  akan aku lupa kan korg semua,,p x tau lah korg kan,,hihihii,,

sem5
1:ape yg blh aku katekan,,hye kenangan shje,,x dpt nak aku lupekan,,=)

sem 6
1:sem yg paling aku rse sgt2 struggle,,kos subjek yerk,,perrrhh,,sgt2 mantopp,,n pecah kepala,,,p akhir nye
   ade jua penyelesaian masalah,,dpt bantuan dr mbe2 sekelas,,yg byk membantu aku dlm ape jua
   keadaan,,,spt tolong mentranslatekan note,,n pelbagai lagi lah,,jasa korg aku x kan lupe,,
2:pd sem 6 yg lps,,aku dah wt yg sebaik mungkin,,akhir nye,,hasil yg aku buat,,memberi hasil yg sgt
   mengembirakan aku,,aku dah dpt dean list(anugerah dekan)hihi,,sgt2 gembira x terkata..alhamdulilallah,,,
3:sem lps mmg menguji kesabaran aku,,byk dugaan,,p aku harungi ngan tabah,,dan hati yg terbuka,,=)
4:yg ade time stdy group ialah,,aku,,palan,,ariff,,deva,,darrell,,vanesa,,atika ariffin..ana,,yatie,,wanie,,hadi,,semua nye sporting n hapy,,huhu,,

sem 7
woooww,,sem akhir aku,,sem yg aku tgu2,,hahah,,akhir nye,,aku dah pon melepaskan diri aku dr segala ujian yg aku tempuhi,,spt membaca buku,,presentation,,mid term,,quiz,,n len2,,hahah,,bru lps abis paper yg terakhir,,iaitu pengajian malaysia,,semlm pendekatan pengajaran afektif,,agak goyang jugak lah aku jawab,,p alhamdulilallah,,aku jawab semua,,p merepek meraban lah aku jawab,,yg ptg x dek kosong,,=)

sem 8
penantian yg aku tgu2,,PRACTICUM,,,sem yg akan membuat aku bahagia apebila d panggil sebagai CIKGU,,,huh,,x sabo2 r,,cpt kan lah mase yerk,,hahha,,tguu tuk PRACTICUM lak yerk,,huhu,

akhir sekali,,aku nak cakap,,AKU DAH ABIS,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TAMAT,,,SEKIAN,,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com