nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 21 Ogos 2011

perasaan ape kah ini??

assalamualaikum,,dan salam 1 malaysia,,

hallooo,,ape kabar semua,,dah bpe lme ehk x buat isi karangan tentang luahan ati nie???errmm,,x perk2,,aku akan mula menaip dr sekarang,,,,,



1,,pasal ati,,
sbb nye,,aku ade terbace profile bdk nie,,ble bce jerk,,perrhh,,aku sakit ati,,p x perk lah tuh kenangan aku ngan die,,p ade tande2 len,,aku tau die dah x dek pape ngan aku,,so itu hak die,,p slh aku gak,,lps ape yg berlaku,,x perk2,,aku redho ape yg tuhan berikan kpd aku,,ape kah ati nie berkate benar??adekah ati nie penipu??itu adalah satu soalan yg perlukan jawapan yg terbaik,,kos ati ade kaitan ngan fikiran,,npe yerk??bg jwpan aku,,jika ati berkate begitu,,so aku akan fikir cm ner nak buat,,klu ati kae nak,,aku fikir btul2,,bde tuh btul akan terjd ke o x,,,so ati n fikiran ade kaitan,,x pasti lah pd pendapat korg,,uhuhu,,

pasal ati dah abis..

2...pasal cuti sem,,
errmm,,setiap cuti sem ms buhsan,,x tau nak wt perk,,lek2 tgk tv,,tv,,tv,,tido,,tido,,tido,,aku x tau dah nak wt perk,,keje,,errmmm,,benti,,x lme,,seminggu dah benti,,x tahan lah katekan,,padahal,,senang jerk keje die,,bkn ssh mne pon,,keje anu kotak,,mskkan jajan kat dlm kotak pastu soletep,,,errmm,,so amik kio,,ddk uma,,x bergaji,,hahah,,

3..pasal raye,,
aku x bli pape g,,,aiyoooo,,ble nak p bli nie,,ehk,,ko ingt nak dpt duit dr mne,,,haha,,p mintak kat bapak ko,,hahah,,p ape die akan kate lek??jeng,,jeng,,jeng,,dah msk ape yg d katekan oleh nye,,"x cukup duit",,"x dek duit"..so aku redho aje lah ngan ape yg terjadi,,p aku akan li sehelai baju,,sehelai seluar,,n sepasang baju raye tuk tahun nie,,baju raye tahun nie warne kuning..satu family aku warne yg sme,,p x tau lah ade yg sme ke o x,,hahah,,yg ptg,,dpt beraya,huhu,,p x selengkap sblm2 nie,,ade sbb,,x perk lah,,aku redho,,=)

4,,pasal practicum,,
lps raye nie,,aku dah mule tuk practicum d sekolah,,x sabar rse nye nak practicum,,hrp dpt yg dekat n sng nak p ke sekolah tersebut,,p nak p practicum mst gne kenderaan kan,,haaa,,aku ade mintak kat pakcik aku,,p harap aku dpt lah sebuah moto tuk bawak ke tmpat practicum aku tuh,,sng sikit,,x perlu menumpang2,,sng nak bli brg,x yah nak pinjam kenderaan org,,huhu,,aku berharap sgt2,,dpt moto trs aku ke melaka,,waaaaa,,trs ke melaka,,x sabar2 lah tuh,,hahah,,relax2,,lum dpt,,jgn nak berharap,,p aku mmg berharap pon,,hiihihi,,

5,,pasal entah,,,
dah x de pape nak d nyatekan g,,kos dah x tau nak cte ape,,hahaha,,pape pon,,tgu episode yg sterusnye ok,,hihihi,,,tata,,titi tutu,,

selamat membace,,n comment2 lah,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com