nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Jumaat, 1 Julai 2011

role play english 3-unirazak sem 4 diploma in early childhood education,,seronok,,huhu,,,

assalamualaikum,,dan salam 1 malaysia,,,

orait,,senang cte aku nak cte pasal subjek english 3..knpe aku nak cte pasal english 3 bukan english 1 or 2,,,haaaa,,,cm nie cte nye,,

english 1 x dek pape,,cume ade kls jerk,,,english 2 lak myb pon sme gak lah x dek wt pape,,kls jugak,,p english 3,,kite org kne wt role play,,,untuk assignment kite org,,so ade 5 kumpulan dlm kls tersebut,,oleh itu,,



kami membawa pelbagai watak yg menarik dan melucukan,,hahahh,,ade yg lucu,,sedih,,marah,,riang,,semua nye ade lah,,hihihi,,,orait,,aku sediakan video yg telah d ambil oleh jurukamera x d iktiraf,,wakakaka,,,


first video


second video 



third video 

pelbagai watak dan gaya dalam setiap pelakon2 nie,,hahah,,mmg terbaik r korg,,blh jd artis lps nie k,,huhuhu,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com