nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 2 Julai 2011

himpunan sejuta belia dan sukan..=)

  

assalamualaikum,,,dan salam satu malaysia........

di sinie aku nak cte pasal HIMPUNAN SEJUTA BELIA DAN SUKAN,,,
tuh tajuk beso nye,,,p nak cte dr awal smpai abis myb ade part2 yg aku lupe kort,,haha,,

tarikh:28/5/2008
hari: sabtu
waktu: 7.30pg-10.30 mlm
lokasi: putrajaya
anjuran: gpms cawangan kaym
ahli seramai: 20 orang


pada hari tersebut,,ahli gpms telah berkumpul d tmpat yg d tetapkan iaitu lelaki d medan peringgit,,,n pompuan d hostel batu berendam,,start berkumpul pd pkl 7.30pg..tp grk ke program tersebut pd pkl 8.30pg..janji melayu lah katekan,,hahaha,,

sampai d putrajaya,,sesat sekejap,,kos tmpat yg d tuju kne jalan sedikit,,bkn sedikit,,p jaoooo btul,,haiisshhh,,p seronok gak lah,,dpt jln2 stu kawasan ke kawasan len,,hahah,,dpt singgah menyinggah,,pastu ade bdk nie nmpak stu booth,,msg2 kate jom p sne,,tgk ade perk,,than aku ade nmpak stu booth iaitu jabatan perkhidmatan awam(jpa),,aku mmg nak register kat booth tuh,,than aku register,,dpt gak hadiah dr org jpa tuh,,huhuh,,lepas tuh msg2 menyinggah sne snie,,akhir nye jumpe gak kawasan yg ingin d tuju,,agak panjang lah PERHIMPUNAN SEJUTA BELIA DAN SUKAN tuh,,mmg byk booth yang aku nmpak kat stu,,ade mcm2 booth,,nak nyata kan,,byk doowwhh,,hahah,,nanti tgk jerk pic yg aku amik k,,aku ke yg amik,,hahah,,

akhir nye ape yg kami cri jumpe gak,,menjajoh mencari tmpat gpms,,,last2 dpt gak jumpe gpms,,p bkn gpms yg seluruh malaysia pye,,p gpms UITM pye,,p alhamdulilallah,,dpt gak kami bergabung ngan mereka,,dr pd x jumpe kan,,hahah,,pastu kami d bri baju tuk join persembahan mereka,,aku agak kaku ble wt persembahan yg d lakukan oleh mereka,,ahaha,,nak wt cm ner,,tiru aksi,,mmg lah kaku,,bkn nye berlatih pon,,,kemudian,,datuk seri najib bin abd razak dah pon dtg,,kami wt lah persembahan,,agak best,,kemudian dah abis persembahan tuh,,mereka2 yg dr kumpulan besar,,berpecah tuk berlawan antre stu sme len,,mcm2 pergerakkan mereka buat,,aku n bdk2 gpms cawangan kaym men bantai jerk ape yg dieorg buat,,akhir sekali,,bru lah mereka bergabung bersama,,huhu,,best222,,

lepas menyertai gpms uitm,,kami berpecah mengikut group,,,lps tuh,,bdk2 gpms kaym dah pon berpecah kos msg dah x sabo nak pusing2 kat program tuh,,,jln pye jln kat program tuh,,aku jumpe artis,,spt jehan miskin,fida pantene,,dan suib sepah,,dpt amik pic ngan dieorg..hihi..best2,,last2 msg2 dah lapoooo,,pastu bdk2 nie nak makan,,p lah cri gerai makanan,,kami makan mee sup,,nasi ayam,,n mcm2,,pastu aku dah de niat nak register g,,ish3,,x abis2 nak register lah,,aku register MYTV3,,kos aku nak join aktiviti MYTV3,,pastu isi borang,,kne bayo rm 10,,ingt kan free,,rpe2 nye kne bayo,,asib bek ade duit,,klu x,,mmg malu lah aku kat stu,,haiiisshhhh,,benggang btul,,hahaha,,

lps dah register,,aku blk ke tmpat dieorg makan,,tgk2 dah x dek,,perrhh,,menjajoh aku mencari,,smpai aku terjatoh kat kayu yg d sediakan,,perrhh,,tuh lg malu,,tersungkuh aku d buat nye,,malu2222,,,,errmm,,tebal muke aku,,pastu aku tpon kak mus,,tpe rse bengang,,padahal nak jge muke,,asib bek bkn tmpat aku,,klu x,,abis nme aku d sebut2 kan,,pastu mencari dieorg,,rpe2 nye dah nak blk,,aku cpt2 cri dieorg,,haha,,jumpe gak dieorg,,than msg2 bergegas ke bus,,kos dah janji tgu kat bus kol 6.30ptg..p group2 aku nie lmbt jln kos amik pic sne snie sblm ke bus,,hahah,,kesian yg menunggu kami,,hihii,,p agak sesak jugak lah ble nak kuar dr program tuh,,p akhir nye,,jumpe gak bus,,bising bdk2 yg da tgu lme kat bus,,hihih,,sory geng,,k,,yg ptg,,kte lek jugak kan,,huhuh

lps tuh pakcik bus bawa kami pulang ke melaka,,agak sedih kos program tu lum abis,,errmm,,n ade artis yg dtg,,spt super junior,,n artis2 len,,aku tau super junior jerk,,kos mbe aku kate ade dieorg,,tgk sekali btul2 ade,,wahh,,mmg sodih den d buat nye,,errmm,,x perk lah x dek jodoh kan,,hahah,,akhir skli dah pon smpai kat melaka,,errrgghh,,penat2,,,pastu aku trs g mc,,nak tgk tiket ke jb,,nak lek cpt pye pasal,,x leh msk dah,,errgghh,,aku curi2 msk,,akhir nye kne marah ngan pak guard,,aku pura2 nak cocok duit,,ckp aku lapo x makan,,x kan nak kebulur smpai pagi,,padahal nak tgk tiket,,haiisshh,,p kne marah gak ngan pak guard,,ermmm,,

smpai uma jerk aku trs mandi2,,makan,,than tgk tv jup,,p si ijal lak srh aku p uma kak mimi srh amik baju yg dah d pesan,,p aku x amik,,haha,,aku msg kak mimi die x respond,,so aku x amik lah,,,sory ehkk,,hahah,,aku tdo smpai kol 7 pg,,pastu aku bgn dan trs mandi,,kemas uma,,than bergegas lek uma kat jb,,kos ade hal nak wt kat jb,,ade lah ehk,,ahahah,,secret ok,,mne leh bgtau,,,smpai kat jb,,mbe aku amik,,trs bwk ke uma die,,best2,,,

akhir sekali,,aku rse puas ati n hapy ble dpt p sne,,syok sgt2,,k,,dah aku mule ngantuk nie,,pape aku update lg k,,pic aku sedia kan kat bwh nie,,haha,,selamat melihat dan komen lah yerk,,=)

      
antara persembahan yg kami lakukan bersama2 ngan gpms UITM melaka...

ahli GPMS CAWANGAN KHAS KAYM,,

                 
    
                  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com