nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Selasa, 26 Julai 2011

penat,,,n semputtttttttttt...

assalamualaikum dan salam satu malaysia...

di snie aku nak bgtau..aku sgt2 penat,,kos bru fight ngan bdk2 uma aku,,nak tau ape yg kte org fight kan,,haha,,meyyhhh,,bace yerk,,huhhu,,

aku lek dr uma lme aku,,p paso malam kat peringgit tuh,,dah li pye li,,tersempak lah ngan bdk2 intake yg aku jd fasi,,,pastu aku borak2,,blah,,blah,,blah,,,


naik uma,,msk uma,,pastu tgk yg ade ijal n eddy jerk,,tye dieorg mne si zaza n greg,,x jwb,,aku msk bilik aku,,tgk si zaza n greg ngah tdo,,aku kuar jup,,ptu tbe2 d tutup,,,perrhh,,aku msk lek,,si greg ckp,,klu nak menari ptu tolong tutup,,,bkak ptu dpn sne..aku ckp,,ade aku kesah,,lantak lah,,aku nak menari cm ner pon,,hahh...pastu si zaza menyampuk,,weeyyhh,,ko ape hal,,nak gaduh ke,,aku ape lgi jd wwf lah,,,wakakaka,,,kte org berentap smpai penat,,sampai msg2 sakit,,aku kne hempap ngan si zaza,,perrhh,,dah lah berat,,terpakse lah aku kne tolak kuat2,,so aku hentak lek si zaza tuh,,hahah,,die tarik rambut aku,,perrhh,,sakit lah siot,,nie btul2 nak gaduh cm wwf,,main tarik2 rambut,.,,hahah,,pastu dah penat,,rehat jup,,

pastu x puas ag,,aku hempap lek si zaza,,angkat kaki si zaza,,aku menang,,hahahah,,,akhir nye dpt gak aku tarik n hempap kepala si zaza,,hahah,,aku hentak lak si greg,,aku hempas kepala die kat bantal,,wakakak,,msg2 x puas ati,,nak berentap g,,so aku ckp btul x puas ati,,,aku perk g,,gaduh lah,,tarik pye tarik,,aku surrender kos dah nak cm mampus,,,sempuuuuutttt,,x tahan aku d buat nye,,2 lawan 1,,mne aku leh lawan,,gkle,,sorg bdn besar,,sorg g bdn kurus,,lawan ngan aku,,hahah,,aku x tahan dah,,aku dah semputtt time tuh,,so berenti,,,,

lps berenti,,msg2 buat hal msg2,,dah penat,,hahah,,akhir skli,,si zaza n greg kuar...aku tgl sorg2,,p ade si ijal,,time aku nak buat blog nie,,si mizan n omar datang,,riuh lah gak uma aku nie,,klu x errmm,,sunyi sepi lah uma aku nie,,x dek nak dpt nak d bualkan,,hahah,,klu x bosaaannn,,,lastly,,aku x tau nak ckp ape2,,,seb bek ade tv,,leh lah teman aku wt kecoh2,,huhu,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com