nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Selasa, 26 Julai 2011

ape pon tak boleh,,minggu haluan siswa/siswi intake julai 2011 kolej antarabangsa yayasan melaka

assalamualaikum,,dan salam 1 malaysia,,,

haloo semua,,ape  kabo,,sihat x,,,harap sihat lah hendaknye,,amin,,skung nie aku akan menghadapi final dlm seminggu lagi,,wahhh,,cpt ke benoo aku nak final,,sblm nie perrhh,,lambat ke benoo nak tgu,,huhu,,kan skung nie short sem,,ape dah,,hihih,,ok lah,,aku nak cte pasal mgu lpas,,
mgu lepas aku telah jadi fasilitator dekat kolej aku,,iaitu kolej antarabangsa yayasan melaka...aku pd mula nya di lantik sbgi ajk kerohanian,,,p aku ubah fikiran nak amik ajk aktiviti,,,dgn semangat nye aku nak buat lah plbagai aktiviti,,hah,,dah bincang n pikir nak buat ape,,huhu,,



are pendaftaran,,aku jd petunjuk jalan ke asrama laki dan perempuan..,,aku hapy gak,,dpt tgk junior2 yg bru msk,,ade yg hensem,,cantik,,lawa,,bergaya,,selekeh,,n skema,,hahah,,mcm2,,aku tgk bdk2 junior nie,,huhuu,,selain itu, aku p tolong arip jup kat hostel laki,,kesian die,,kate nye sorg2,,kelam kabut aku tgk die,,hahh,,p aku tolong gak die,,mule2 nye aku pon agak keliru,,p lme2 ok dah,,hhuhu,,,lps siap keje kat hostel tuh,,trs g kolej tuk postmotum,,lastly,,bincang2,,,p ade yg kate aku ckp cm marah,,p aku rse aku ckp ok jerk,,tuh dah cre aku pye style,,x kan lah aku nak hipokrit lak kan,,haha,,ok lah,,tuh x perk lah,,dah lepas,,ade ajk kne tukar kepada ajk len,,cm aku lah,,mula2 jd ajk aktiviti trs jd ajk makanan,,hahh,,takut x dpt handle aktiviti,,errmm,,aku x kesah lah semua tuh,,x jd pon x perk,,x harap sgt lah,,huhuh,,jd ajk makanan pon ok gak,,hihih,,p,,ape yg aku tgk,,sme jerk,,wakakaakakaakak,,kelako pon ade,,hahaha,,,

hari ke-2,,,aku lewat bgn,,alamak,,bdk2 nie marah aku,,hahah,,sory guys,,lmbat bangun lah,,huhu,,dah lah lmbat bgn,,pastu bus dah x dek,,seb bek nmpak en faizal,,,tumpang kete die,,hihih,,aku nek trs g kolej ngan en faizal..huhu,,ble dah smpai kat kolej,,aku tgk dieorg dah beratur n nak msk ke dkb,,hana pgl aku srh trs msk ke dkb,,ikut kumpulan,,wahhh,,best nyeee,,hihih,,aku pon bawak mereka msk ke dkb,,ddk ikut kumplan,,pastu aku kne handle program pg tuh,,perrhh,,aku bkn nye ajk aktiviti,,p aku yg kne handle,,x perkk lah,,,aku tolong ape yg aku tau,,hahah,,syok gak kan ckp kat dpn,,n aku ckp kat hana,,mne ajk aktiviti,,lmbat noo smpai,,errmmm,,x perk lah aku trs handle dewan tuh,,pop..pet,,pop,,pet,,,pastu hana srh serahkan kpd ajk displin,,aku serah kan lah kpd dieorg,,pastu si zura n ramadhan pop,,pet,,pop,,pet,,kat dewan,,aku pon grk ke luar,,bio dieorg yg handle lak,,pastu si zura n ramadhan dah buat harok kat dewan,,zura n ramadhan pon kuar,,biase lah,,muke tegang jd mak tiri n bapak tiri,,haha,,kesian korg kan,,huhu,,lastly ,,,smpai gak ajk aktiviti,,lmbt gak die org dtg,,hahah,,x perk lah,,,bio dieorg yg handle lak,,

membebel2,,,wt lah pelbagai aktiviti cm picit2 bahu,,,sorakkan,,dan macam2 lg lah,,huhu,,pastu bg kumpulan,,aku dpt stu kumpulan ngan hana,,huhu,,nme kumpulan aku adelah JAFFAR ONN...huhu..terbaik lah nme JAFFAR ONN tuh,,dr kumpulan 8...hihih...kumpulan aku wt sorakkan agak baik bg aku wlupon rse cm x baik,,hahaha,,

are ke 3,,ade satu program yg bertindih ngan aku iaitu membudayakan bahasa,,start pukul 9.30pg,,aku kne jd fasi,,patu kne jd ajk penjaga masa lak tuh,,pastu dah x dek ajk len nak tolong,,ajk aku sorg ade kls,,sorg g sakit,,aku lah yg kne ulang alik,,cm org gle aku rse,,x dek pon nak tolong,,ble mintak tolong wt muka,,lantak ko lah,,aku dah wt keje aku,,aku dah tpon,,msg,,tye org sne tuk anto makanan dgn cpt,,p korg nak push aku lah,,,hahah,,bg aku,,aku dah wt keje sudah,,huhu,,lps abis program membudayakan bahasa,,p sembahyang jumaat,,aku lg yg handle,,x perk lah,,p sembahyang jumaat,,aku pon nak g gak kan,,pastu aku srh bdk2 nie kumpul semula kat parking bus tuh slps abis smbahyg jumaat..pastu lek ke kolej,,siap kan keje yg msh lum siap,,hahah,,agak penat are ke 3,,kos byk aktiviti aku kne buat,,nak cte pon dah lupa,,hhahah,,haaaaaa,,nie stu cte yg aku perlu share ngan korg,,ttg malam penghayatan,,aku kne jd anak dlm malam penghayatan tuh,,aku cbe nak nangis,,p x leh nak nangis,,aku cbe2,,,akhir nya dpt gak kuar kan air mate,,hahah,,lps tuh msk ke dewan tuh ucapkan kate2 yg menyedihkan tuk junior2 nie,,hihih,,aku ade dngo tangisan dr junior2 aku,,kesian dieorg,,,teresak2 aku tgk dieorg,,lastly srh dieorg tpon mak bapak dieorg,,ade yg tpon,,ade yg x dpt tpon,,kos bateri kong,,hahah,,aku nak hulurkan,,aku pon sme,,bateri kong,,x perk lah adek2,,,x dpt nak tolong,,hihii,,,akhir nye,,abis gak malam penghayatan,,n msg2 lek hostel tuk berehat..

are ke 4 adalah are penutupan,,kumpulan aku dpt buat persembahan tuk penutupan,,akhir nya kumpulan aku di istiharkan pemenang dlm pertandingan tuh,,,kelako lah korg wt tarian tuh,,hahaha,,p terbaik r korg,,,syg korg lbh,,majlis penutupan di tutup oleh en zainal sebagai penasihat minggu haluan siswa/siswi dan mase penutupan aku ade kls,,x tau nak wt cm ner,,time tuh gak ade presentation,,haiyoyoyoy,,byk keje lak,,errmm,,p aku ptg kan kls,,aku tglkan dieorg,,aku wt presentation,,lps abis kls,,aku pon p dkb,,ingtkan ade g,,rupe2 nye dah abis,,errmm,,x smpat nak jumpe dieorg,,p dpt jumpe kat bwh mse kat bus stop kolej jerk,,ade yg lek jln kaki,,ade nek bus,,mse nek bus,,aku borak2  ngan bdk kumpulan aku nme die hendry,,kos die ade byk mslah,,n die cte lah kat aku,,ade bdk pompuan usha die,,blah,,blah,,blah,,smapai ostel aku yg mtk fb die,,p aku x add g,,hahah,,mls lah nak add,,bio dieorg add sdri,,hahah,,

tuh aje lah mse minggu haluan siswa yang aku nak cte kan,,p best,,n seronok,,hihih,,

tamat,,sekian,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com