nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 9 Mei 2011

selamat are ibu sedunia,,istimewa khas tuk mak aku,,zaini sahabrudin..=)

assalamualaikum n salam 1` malaysia...

haaaa,,aku nak cte stu peristiwa nie,,

peristiwa nye berbunyi,,,,

hari nie hari ibu,,,(smlm lah kan,,),,hiuhi,,smlm,,kwasan uma aku ade lah wt party berfday tok kaum2 ibu kat uma aku,,,mmg terbek r,,n best,,huhu,,x cukup forum lah,,just yg ade mak aku,,cik jah,,cik mamah,,anty,,n cik noh,,errmmm,,,party yg kaum2 ibu buat nie mmg the best in 2011 di jln ciku 5,,hihi,,

plbagai makanan yg ade time tuh,,cm mee lakse,,bubur merah,,karipap,,ape g ehk,,errmm,,haa,,istimewa kek berfday are ibu,,hihihi,,,mmg lawooo,,yg pilih anty zizie,,,die sponser,,hihihi,,pastu,,ade wt doa selamat sikit,,lps tu amik gambo bg kaum2 ibu,,p x dpt nak uplod lah,,kos aku x dek camera time tuh,,yg ade anak anty,,tara,,p x tau lah die dah upkod ke lom,,hihihi,,,


lps tuh,.,aku p silat,,are sbtu,,aku dah lme x p silat,,so aku p tgl kan mereka dalam keadaan yg hapy2,,,

keesokkan nye,,aku n adek2 aku dah plan nak ajak mak aku p jln2 n makan2,,adek aku si fiza,,bgtau kat mak aku nak p mne,,,mak aku ckp nak p ANGSANA kat jb,,errmm,,adek aku kate ok,,grk kol 5pm,,,ble dah bincang2,,mak aku nie lak nak jln p bli jajan lak,,haiisshhh,,gatai btul mak aku nie,,time2 nie bru nak p bli jajan lah tuh lah nie lah,,ermmm,,pastu klu cpt x perk,,nie lmbat,,,janji pkul 5pm,,p grk nye kol 7pm,,errmm,,pastu p sne snie,,settle sne snie,,smpai kat angsana pkol 8.30pm,,,p makan kat food court kat ANGSANA..adek aku si fiza belajer,,hihi,,pastu nak jln pon dah ke suntukkan mse,,p kami just p uo angsana jerk,,pastu bli brg2 sikit,,n blk,,ingtkan nak blk,,p adek ipar si ajib ajak p PASAR KARAT,,huhuhu,,mmg berjalan lah kami,,adek aku mala n adek ela,,p bli brg dieorg,,n aku just jln2 jerk,,nak bli,,duit x ckp,,(belajo lah katekan,,),,hyhuhuhu,,,

pastu,,dah pusing2 kat PASAR KARAT tuh,,adek aku fiza tpon,,n kami yg ngah jln2 tuh pon beransur blk,,ermmm,,.,blh tahan lah kami berjalan,,hihihi,,kami berjalan tnpa bapa kami,,semua oprg berjalan ngan bapa mereka kami,,,just leh senyum melihat bapa org,,=)

hye kami shje thu ape perasaan tnpa bapa,,lps tuh adek ipar aku ajak blk,,n trs kami blk,,,tpe singgah ke mane2,,,sampai uma,,kami trs berehat,,kesain adek ipar n adek aku,,skung nie adek aku ngah mengandung,,dah nek perut die,,ske aku time die dtg smlm,,hahaha,,smpai ke teling aku senyum ble tgk die,,aku rse perut die,,biase2 jerk,,lum ade pergerakkan,,p dah nek gak perut nye,,huhuh,,

ok lah,,aku nak ucapkan selamat ulang tahun kepada mak aku yang bernama ZAINI SAHABARUDIN,,yg sanggup menanggung tanggungjawab membesarkan kami berlima dgn sempurna,,,harap mak sihat selalu,,murah rezki,,pjg umo,,n mendapat kejayaan yang mak impikan,,dan harap mak wt yg terbek tuk dri mak,,ANGAH DAYANG KAN MAK,,,,,,

I LOVE U SO MUCH MOTHER,,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com