nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 11 Mei 2011

hapy berfday to u eijam a.k.a shahrizam zakaria..yg ke 22 tahun,,=)


 

assalamualaikum,,,dan salam 1 malaysia,,

di snie sye ingin mengucapkan selamat ulang tahun yg ke 22 tahun kpd dri sye serta rakan2 yg lahir same ngan saya,,,saya rse terharu sgt2,,kos ramai yg wish kat saya pd berfday hari saya,,hihih,,mmg x terjawab rse nye,,thanks kepada allah s.w.t yg msh memberi saya peluang tuk hidup di muka bumi beliau,,dan saya rse dri ini d hargai dan d sygi oleh rakan2 saya x kire d mne pon anda berada,,thanks alot n again my friends n allah..


thanks jugak kepada kedua ibu bapa saya,,wlupon mereka tdk mengucapkan selamat ulang tahun kepada saya,,sya hye inginkan doa dr mereka sahaja,,tuk dri sye sihat,,berakal,,beringat,,dan berjaya dlm kehidupan saya..saya harap mereka berdua mendoakan saya,.,x kire d mne mereka berada,,wlupon mereka sudah,,=)
hye saya n adek beradek saya shje yg thu ...saya doakan agar kedua ibu bapa sya bahagia dgn kehidupan mereka,,sihat sejahtera,,mendapat rezeki yg melimpah,,dan berjaya dlm kehidupan mereka,,,=)

saya rse hari ulang tahun saya pd tahun nie agak biase2 sahaja sama dgn tahun yg lepas,,x lebih n kurang,,hihi,,hye wish dr mbe2 di fb n hpon,,yg wish kat hpon thanks alot ok,,n kat fb pon sama,,x tau nak balas ape,,hye mengamin kan jerk doa korg,,harap ape yg korg doakan tuk saya,,d makbulkan oleh allah s.w.t..amin,,n doa korg aku akan ingat smpai ble2,,huhu,..thanks k kawan2 saya d fb n hpon,,=)

wish dpan saya
1-adek mala
2-adek ela

kawan2 yg wish kat hpon,,
1-bahira
2-anim

kawan2 yg wish kat fb,,,
1-farhani yu uum kym
2-near trickster bed
3-akmal bed
4-ikin esa dpk
3-pipie bed
4-kak sajar
5-biarlah rahsia(fiza) dpk
6-ila zulkainain
7-phia ismail
8-jaie eja pg1
9-kak rina jiran uma tok mak
10kak hiroshe hana senior bed
11-kak azie senior bed
12-ana pinky dpk
13-khatijah pg1
14-aidan nadia pg3
15-aida fariha
16-azizi wilson's plkn
17-kak nona bed
18-arway shazlin
19-putri nora senior dpk
20-mohd radzi zainal diva2
21-gpms negeri melaka
22-yati dpk
23-ird unirazak
23-norhidayah md jelani
24-suhaili zaini makcik saya
25-mohamad fadzlan hj massuti dpk
26-noreni arieff dpk
27-chinta yana diva2
28-nur azirah jefry pg2
29-cik syue
30-hafiza faiza dpk
31-siti nurul azimah rahim dpk
32-oma underwood bed
33-sya zarul senior bed
34-esther II plkn
35-wanie nyutty senior bed
36-cik zam pakcik saya
37-madam farida johar lecterur kym
38-mohd edzwan ciku
39-della salleh perkampungan 1 malaysia
40-izs izdihar ciku
41-faiz dpk
42-fayyadha furqan bed
43-ismalinda ismail iss diva2
44-shahril sihab diva2
45-atikah yasidi dpk
46-nana chocoholic 5sn1
47-faezah hashim dpk
48-diyza kecik 5sn3
49-en mohd marwan abu kasim gpms negeri melaka
50-Siti Nor Hidaqyah Roslan senior dpk
51-Nick Dibot Sibongs plkn
52-Nur Ashiqin Norhezam 5sn3
53-Pinkpurle Amie dpk
54-Ayishah Safil 6bm
55-EmMa SeYh Yeah kawan adek aku fiza
56-Pasha Haziana senior bed
57-Anes Othman pg1
58-Nur Syamimi Hanis Mazumi pg2
59-Shahpie Aziz kota masai
60-Sharon Lee bed
61-LiaLine Yamie 5teknik
62-Dila Adila bed
63-kak Roses White (kak dila) senior bed
64-Yogeswaree Muniandy pg3
65-Nurul Syafiqah pg3
66-Nazrul Sadiman pg2
67-Hamzaitul Akmarizal utem gpms
68-Anakanda Radzali (raah) jiran sye
69-Fa Ten 5sn2
70-Erin Koh taman pasir putih
71-Cik Ecah plkn
72-Alwani Ninie seinor dpk
73-Hajjarr Zain plkn
74-Muhammad Sabri plkn=kota masai
75-Wan Zaleha mmu melaka
76-Fazlia Alya plkn
77-Razie Hei Ryung 5sn1
78-Mohd Shalieh plkn
79-TaRa Asrar jiran saya
80-Atiqah Zailan taman pasir putih
81-Noor Liyana Hussin plkn=pg3
82-Aiskrim Potong (ina unitar) bed
83-Aqlili Farhana kawan bek saya
84-Suzana Salim 5teknik 1
85-Shasha RiXta 5sn1
86-Pija Fariza plkn
87-Picagari Gendut (syazwan) pg3
88-Fyn Tee plkn
89-kak Julina Jaafar dpk
90-Jonathan Joisry plkn
91-Khery Hadi Bulat
92-Nurul Chumy dpk
93-Nieza Nyer 5sn1
94-Nurul Akidah ciku
95-Sasha Safika dpk
96-Alolo Zara 5 teknik 1
97-Maziah Mohamd Yusof dpk
98-Hazimah Hamzah bed
99-Emy Senteng
100-Wan Aswadi Wadiey bed
101-Nabilah Khanafi batu pahat

hantar melaui message fb
1-Dayah Kasmin  dpk
2-Sabar Selalu adek ayu dpk
3-Mohd Kamaludin pg2
4-Hazwani Hazfaiz plkn
5-ZZiey Maziha senior bed
6-Princess Nadia  plkn
7-Straspberry Lyana mak saudara jauh
8-Sh Aftitah plkn
9-Appy's Zunaidiy bed
10-Uma Mageswary dpk
11-Meyanz Saggitgurl  6bm
12-Cik Khai Linda kym
13-Buahhatiku Errysha N Wafiqieu Buahhatiku Errysha N Wafiqieu (kak kila) jiran saya
14-Nor Syazwani  jiran ciku
15-EzuWan Ilias senior kota masai

thanks kawan2,,,n adek2 sye,,sayang korg lbh n says

I LOVE U SOOOOOO MUCHHHHH,,,N THANKS ALL RIGHT..=)

2 ulasan:

  1. OIT.aq da jd follower ko.btw.epy belated besday okeyh!✿

    BalasPadam
  2. smoga ko matang sesuai ngan usia...chaiyouk for ur future geng!

    BalasPadam


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com