nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 2 Ogos 2012

PTPTN DAH MULA BAYAR???

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA,,

hye kawan2,,ape kabar..sihat ke tidok,,huhu,,aku x nak banyak cakap..cuma x berpuas hati dengan pihak pengurusan PTPTN,,time stdy,,kiteorg panggil PTPTN nie adalah........



PTPTIPU!!!

KLIK DAN BACA SETERUSNYEEE...............


nak buat cam mana,,time nak dapat duit setiap sem,,kami tunggu sampai nak abis exam..tp kalau x dapat bayar duit exam,,kami x dapat menduduki exam sehingga duit masuk ke account pihak terbabit..last2,,masuk gak duit sebelum final exam bermula..syukur rasa nye,,

setiap sem lak tuh buat hal,,sampai kan ada kawan2 kiteorg nie mintak tolong kat mak ayah dieorg untuk membuat pembayaran pengajian tersebut..di sebabkan duit PTPTIPU tuh x mencukupi dari ape yang ditawarkan...kesian gak tengok kat dieorg,,smpai ada yang benti dari stdy sebab x dapat nak baya duit pengajian..errmm,,nasib aku x dek kuar satu sen tuk yuran pengajian aku..tapi kne gak kuar kan sikit tuk baya duit konvo,,sikit jerk x banyak mana pon,,huhu,,

ok,,nie aku nak cite mengenai pembayaran..aku dah dapat surat dr pihak PTPTIPU nie,,dah hampir 6 bulan aku dpt,,hati aku x sedap than aku try lah tepon pihak PTPTIPU nie..last2 korg nak tau x,,yang kiteorg nie dah ada tunggakkan sampai rm 1200..perhhhh..menyirap aku d buatnye,,dah lah x bagi tau bile pembayaran perlu di baya,,pastu x dek surat menyatakan "SILA MEMBUAT PEMBAYARAN KEPADA KAMI SELEWAT2 NYE......@!#%$%$,,,"BILE AKU TEPON DIEORG LEH JAWAB,,"BUKAN SALAH KAMI........@!@#%%$%@" 
mak iiii..abis ape keje korg??dah lah x dapat langsung information atau surat dari pihak dieorg,,nie x,,aku yang p tepon dieorg untuk menyatakan jumlah yang perlu dibayar..errggghhh...tension di buatnyee..

bile time stdy,,duit dapat lambat,,pastu time nak final baru nak bank in kan,,pastu time nak bayar bagitau lambat..x dek surat dan sms yang di berikan,,,

nak x nak..kena baya gak lah jawab nye,,kalau x makin bertunggak lah jawab nyeee,,errmmm,,betul2 PTPTIPU!!!!!!!!!!!!ERRGGGHHHHHHH!!!!

sekian.....

4 ulasan:

  1. diorang memang berperangai sebegitu ;)

    http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/07/5-tips-jimat-untuk-students.html

    BalasPadam
  2. perkara biasa yang akan di alami oleh kite2 sebagai student,,huhu,,kalau tak bayar langsung and tak tau bile hendak bayar,,terus keluarklan surat black list,,ish2,,salah dieorf\g bukan salah kite,,huh

    BalasPadam
  3. Cikgu Shahrizam, tulisan anda tidak matang. Sebenarnya persoalan bila perlu mula bayar sudah tertulis dalam perjanjian PTPTN. Benda tidak sepatutnya ditanya dan nampak cikgu seorang leka/tidak peka semasa menandatangani perjanjian tersebut. Cikgu pembina bangsa, bkn perosak bangsa dgn fakta yang salah dan fitnah.

    BalasPadam
  4. terima kasih atas comment yg diberikan oleh melati segar,,,orait,,ape yg saya tulis ini ada lah benar belaka,,saya yang menelefon dan menanyakan soalan kepada mereka,,dan respond mereka adalah sangat tidak memuaskan bagi saya..saya menanyakan mengenai bila surat tersebut dikeluarkan,,tetapi jawapan mereka maaf kami tidak tahu menahu mengenai penghantaran surat pembayaran dan ini menyebabkan kami semua menanggung sehingga RM 1200..SO SIAPA YANG PERLU DIPERSALAHKAN WAHAI MELATI SEGAR??kalau lah kami ini kaya boleh lah bagi selepuk RM 1200 kepada pihak PTPTN ini..awak jangan menanyakan seperti diatas..cikgu pembina bangsa, bkn perosak bangsa dgn fakta yang salah dan fitnah,,adakah awak pernah mengalami situasi sebegini..saya tahu kami dari ipts,,maka mereka semua blh buat endah x endah kepada setiap pengurusan kepada kami..harap melati segar memahami situasi tersebut,,
    peace no war!!!

    BalasPadam


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com