nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 30 Julai 2012

twitter vs facebook

assalammualaikum,,dan salam 1 malaysia...

hye kawan2,,ape kabar kalian,,korang mesti hapy kan dengan setiap langkah korang,,,huhu,,hari ini adalah hari yang baik,,jangan lupa hari esok kita tidak tahu adakah baik atau sebaliknya,,

ok,,hari ini aku nak cite mengenai topik,,


TWITTER VS FACEBOOK...

errmm,,ape pendapat korang mengenai kedua2 nie,,padahal kedua2 nie mengenai laman sosial yang boleh di akses oleh semua lapisan masyarakat,,,bg aku,,kedua2 nie tidak ada buruk dan baik nyee,,sama2 ada kelebihan dan keburukan..


1) TWITTER.
twitter nie aku rasa mcm biasa2,,sebab aku x pandai nak guna kan twitter nie,,tp leh lah guna sikit2 dari x tau kan,,cara nak reply comment,,dan lain2,,kebanyakkan yang guna twitter nie adalah artis2 shje,,kalau bukan artis kebanyakkan nye menggunakan laman sosial yang biasa2 seperti facebook, my space dan lain2,,aku nak cite lebih2 bukan nye aku reti pon guna twitter nie,,tapi sje2 nak guna twitter n nak kembangkan minda dalam penggunaan it,,nie nama account twitter aku,,kalau nak follow lah ok,,

https://twitter.com/cgushaheijam

2)FACEBOOK.
facebook nie pula bg aku,,benda yang selalu aku guna berbanding twitter,,so banyak yang boleh aku buat ngan facebook..boleh comment status kawan,,leh like pic korang,,leh like status korang,,leh tengok ape perkembangan korang melalui facebook,,kalau kat twitter x banyak yang boleh di serve,,errmm,,kat facebook jugak kite boleh tengok pelbagai pic yg korang letak dan banyak comment dr kawan2..kan..kan,.,kan,,nie nama account facebook aku,,kalau boleh follow sekali k,,huhu,,

http://www.facebook.com/shaheijam

ok,,apa pendapat korang mengenai topik hari ini..kalau korang setuju ngan twitter,,bg comment,,kalau setuju ngan facebook bg jugak comment,,kalau kedua2 nye sekali,,bg jugak comment ok,,huhu,,

sekian terima kasih.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com