nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 11 Ogos 2012

first time..='')

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA...

hye kawan2,,korang pye puasa macam mana??ok x..kalau pompuan aku paham,,tp kalau lelaki,,jangan lak nak ponteng2,,hahah,,

ok x nak buang banyak masa,,aku nak berceloteh jup mengenai ape yang aku dah buat pada bulan ramadhan yang mulia nie..nak tau x??huhu,,klik bawah ok,,,




MENUNAIKAN ZAKAT





ok,,skung nie aku dah pon membuat pembayaran zakat secara sendirinya,,sebab aku dah bekerja,,time tuh,,segan gak aku nak buat pembayaran,,sebab first time k,,huhuh,,amil yg terima zakat tuh die suruh aku baca ayat yang di sediakan,,aku pon baca,,tergagap jugak laaa,,huhu,,tp aku da dapat melaksanakan tanggungjawab aku untuk membayar zakar fitrah sebagai zakat yang pertama untuk aku,,sebelum2 nie ayah aku yang bayar kan,,huhu,tapi skung,,kena lah buat sendiri,,huhu,,

korang semua dah bayar ke belum,,jangan lewat membuat pembayaran zakat fitrah nie k,,kite perlu membantu kepada mereka yang memerlukan,,harap korang semua lakukan lah tanggungjawab nie dengan sebaik yang mungkin ok,,

sekian,,,bg lah sikit komen,,x kan bace jerk,,huhu,,pape,,tq coz dah sudi tuk membaca,,,=)


2 ulasan:

  1. tahniah..
    saya pon br je semalam...
    hehehe

    BalasPadam
  2. huhuu,,,bagus lah cm gtu,,jgn kite abaikan tanggungjawab kite sebagai seorg muslim,,huhu,,=)

    BalasPadam


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com