nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 4 Ogos 2012

saya pilih (/) malaysia!!!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA..

hye kawan2,,ape kabar,,sihat ke tidok??huhu,,harap dalam bulan puase nie korg masih lagi berpuase ok,,jangan ada miss orait,,kalau perempuan tuh aku paham,,tapi kalau lelaki,,jangan sesekali nak ponteng ok,,haha,,

orait,,skung nie dalam tv ada iklan menyatakan klik bawah..=)

SAYA PILIH (/) MALAYSIA

errmm,,korang sudah membuat keahlian atau mendaftar ke SURUHANJAYA PILIHAN RAYA(SPR) untuk memilih siapa yang layak memegang setiap daerah dan dun dengan baik...aku sudah mendaftar dan mungkin akan menjadi seorang pengundi untuk mengundi siapa yang layak untuk memegang daerah dan dun di negeri aku..huhu...

orait,,korang ada x perasan kenapa iklan tersebut memilih TUN MAHATHIR sebagai ikon SAYA PILIH (/) MALAYSIA?? ada sesiapa leh bagitau kenapa tidak kepada menteri2 lain??adakah tun abdullah dan dato najib tidak baik?? aku x nak komen sebab..takut tersalah dan dihukum memang naya aku di buat yerk,,yang penting skung nie..rakyat perlu memilih menteri2 yang berkaliber, berkualiti, dan mempunyai jati diri yang tetap untuk memajukan nama negara sehingga ke persada dunia...

selain itu ade gak artis yang menjadi ikon SAYA PILIH (/) MALAYSIA..antaranya DATO SITI NURHALIZA, LISA SURIANI, AIZAT DAN LAIN2..rakyat yang lain pon turut sertai dalam iklan tersebut untuk promote SAYA PILIH (/) MALAYSIA sebagai satu pilihan yang tepat supaya kite tidak akan tersasar dan ragu2 dalam membuat pilihan yang mana betul dan salah...

ape yang penting skung nie adalah,,KERJASAMA..perkataan KERJASAMA nie adalah sangat penting kerana tiada KERJASAMA antara rakyat kite x kan sampai ke skung tau,,ingat senang ke nak majukan negara kite nie jadi seperti skung??so ape yang penting skung nie adalah KERJASAM..ape yang penting KERJASAM..huhuu..

2 ulasan:

  1. Tun Mahathir antara menteri yang banyak sumbang kepada pembangunan negara.Dia jugak antara individu yang boleh disanjung kerana kehebatan pemikiran beliau.Baca buku yang beliau tulis untuk tau idea hebat dia.

    BalasPadam
  2. terima kasih atas komen yang diberikan,,yup,,ape yang beliau lakukan untuk negara kite memang perlu diteruskan dan kite perlu tau segala tentang cara beliau memajukan negara kite..dan terima kasih atas idea yang diberikan oleh legendary wariner untuk saya membaca ape yang ditulis oleh beliau..terima kasih sekali lagi..

    BalasPadam


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com