nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 3 September 2012

betul ke korang nak buat??

assalamualaikum dan salam satu malaysia...


MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!

KEMERDEKAAN KALI KE-55 TAHUN.


JALUR GEMILANG MALAYSIA


akhirnya negara kita sudah pon bebas dari penjajah yang ingin menakluki negara kita yang banyak khazanah dan kualiti,,55 tahun negara kita sudah merdeka dan sudah maju ke hadapan dengan pelbagai renovasi dan inovasi yang canggih, bermutu tinggi dan sebagainya...sekarang perdana menteri kita sudah membuat pelbagai perubahan yang sangat baik untuk negara kita.,aku berbangga menjadi anak jati malaysia dan bangga mempunyai jalur gemilang MALAYSIA yang berkibar dan berdiri di atas awan dengan kibaran yang membanggakan,,

apa yang aku ingin menulis mengenai tajuk ini adalah perubahan jalur gemilang,,,entah apa2 jerk jalur gemilang yang dibuat,,,apa yang ingin korang nakkan sehingga ada yang sanggup mengubah jalur gemilang "MALAYSIA" kepada jalur gemilang "CAMPURAN ANTARA INDONESIA, SINGAPURA DAN MALAYSIA"...

NIE JALUR GEMILANG KORANG YANG X SEBERAPA


apa nama kalau nak tukar jalur gemilang korang,,aku nak tau gak best sangat ke nama jalur gemilang korang tuh sampai nak tukar jalur gemilang yang asal,,hebat sangat ke jalur gemilang korang tuh,,sejauh mana jalur gemilang korang boleh memajukan negara ini..sampai kemana jalur gemilang korang tuh yang boleh menaikkan nama negara??opsss,,,negara mana tuk jalur gemilang yang baru nie???hahahah

apa lagi yang korang nak protes sampai nak ubah jalur gemilang,,kalau nak protes sangat,,p buat negara sendiri,,maju ke tidok jika kalau korang guna jalur gemilang tersebut...korang kena bersyukur kerana atas usaha yang telah dilakukan oleh perdana menteri kita iaitu dato sri mohd najib bin tun abdul razak yang telah banyak mengubah negara kita sehingga ke tahap sebegini...cuba berasa bersyukur,,korang nak kan negera kita ini mengalami peperangan lagi sekali atau nak jadi seperti negara2 lain..kalau aku x nak,,kos sakit n derita kot kalau ada peperangan...lebih baik hidup aman dan damai seperti ini..

jangan kerana nila setitik,,rosak susu sebelangga,,,korang tolong lah jangan membuat propaganda yang x berfaedah,,dari satu kesatu masalah yang di hadapi,,memang hidup kena ada masalah,,tapi ini masalah yang disengajakan bukan masalah yang perlu dicetus untuk dibahan..korang perlu pikir,,jika satu perkara yang x perlu diungkit,,jangan lah diungkit,,kalau benda tersebut perlu di bidas,,mari kita sama2 bidas mengikut jalan yang benar dan ada jalan penyelesaian..ini tidak,,mengadakan protes yang x masuk akal..manusia2,,

apa yang boleh aku kata kan,,mari lah kita bangkit dan terus maju dengan jalur gemilang kita,,,


MALAYSIA BOLEH!!!!
MALAYSIA BOLEH!!!!
MALAYSIA BOLEH!!!!

MAJULAH UNTUK NEGARA YANG TERCINTA!!!

RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com