nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 1 Oktober 2012

syukur akhirnye..convocation 2012..^,^

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA...

haii kawan2 blog sye yang sentiasa x jemu singgah d bolg wlupon blog nie x seindah yang korang sangkakan..huhuhu,,di sini aku nak beritahu kite dah masuk bulan 10 kan,,sekejap jerk masa berlalu,,lepas tuh bulan 11,,,lepas tu bulan 12,,last dah masuk tahun baru 2013,,,

 

sory terpakse amik pic kat imej ternet...(gambar hiasan)

ok,,x nak mskkan cite yg bukan2,,nak fokus pada satu tajuk sahaja iaitu UNIRAZAK CONVOCATION CEREMONY 2012...huhu,,akhir nye tarik keramat sudah d ketahui oleh kami2 semua,,dan dimana kami akan convo start pada 2 & 3 NOVEMBER 2012 nie,,bertempat di PUTRAJAYA INTERNATIONAL CONVENTIONAL CENTRE..huhu,,rasa cam x sabar2 nak convo pd bln 11 nie,,mesti syok bler dapat pegang segulung diploma yang aku dah usaha kan selama ini selama 3 tahun..

selain itu,,,aku kena membuat pembayaran iaitu hutang pengajian aku sebanyak RM121.00 jerk,,(jerk) duit tuh,,hahah,,x perk segulung diploma pye pasal,,aku sanggup berkorban,,,berkorab apa saja,,,=( errmmm,,,tapi ape kan daya kan,,nak wat cam mana redo aje lah yerk,,

ok,,mengenai tempat tinggal,,waahhhh,,cam mana nie???aku x tau nak stay dekat mana,,adoiii,,pening pala aku di buatnye,,,kalau ade sedara mara x perk,,nie langsung x dek sedara mara,,errgghh,,tension2,,ingatkan nak stay uma mbe yang ade dekat area2 situ,,kalau dieorg bagi tumpang lah,,kalau x,,cari jerk lah hotel cikai2 tuk tido,,pening pale pikir kan cm mana nak cari tempat tuh nanti,,adooiii,,,kalau senang n dekat area johor,,x yah aku nak pikir2 tempat tido lagi,,tiket bus lagi,,makan lagi,,errmm,,lumrah kehidupan betul lah,,

lagi satu,,jika aku dah pegang segulung diploma pendidikan awal kanak-kanak aku tuh,,aku nak loncat tinggi2 dan senyum sehingga ke telinga,,sebab aku jerk harapan family aku,,walaupon ada yang lain selain aku,,huhu,,tapi aku akan sambung study samapai ke menara gading,,aku akan berusaha lagi untuk mencapai cite2 aku sebagai guru,,jike tiada peluang tersebut,,aku perlu usaha cari peluang lain,,iaitu pemilihan yang aku dah buat iaitu tudm...atm dan kemas,,tengah tunggu panggilan sahaja,,aku erharap aku akan dapat untuk menyertai mana satu antara yang terbaik untuk aku,,

doa kalian amat bermakne bagi aku,,terima kasih dan syukran,,semoge tuhan sahaja yang akan dapat membalaz ape yang korang sudah lakukan,,amin,,=)

sekian,,bagi lah komen,,aku tau blog aku nie x seberape kan,so jangan segan or malu nak bg komen nya ok,,huhu,,

peace no war!!!!assalamualaikum,,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com