nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Selasa, 25 September 2012

PAKAIAN,,OH,,PAKAIAN,,SAVE BAJET 2012/2013

ASSALAUMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA!!!!!

OOOHHHHHOOIII..hahaha,,.bersemangat nampak ko (tuan empunye blog),,,hahahah,,,nak wat cam mana,,dah lama kot x update tentang kehidupan dalam seharian aku nie,,orait,,x nak membuang masa lagi,,,mari ikut dan kite terjah ape yang best tuk di ceritakan...huhuhu,,,KORANG TAU APE GAMBAR NIE??jom baca dan clik lg,,,=P


  
PAKAIAN BUNDLE!!!!!

  

are nie aku nak cite mengenai pakaian dari butik bundle!!!! wahhh...aku mule2 memang x berminat dengan jenis pakaian bundle nie,,sebab ade kotoran yang melekat dekat pakaian tersebut...korang berminat dengan pakaian bundle nie x??kalau korang suke cuba cerita dekat aku kenape korang berminat dan suka sangat beli baju bundle,,,

ok...aku akan cite sejak bi;a mulenye aku minat dengan pakaian bundle nie,,,firstly aku pikirkan mengenai bajet,,quality,,n jenama..bile pergi beli baju yang dari padini,,levis,,puma,,n lain2,,,aku rasa cuma boleh beli 1 atau 2 pasang saje,,,berbanding dengan bundle,,,ape pendapat korang??

haaaa,,,akan tetapi,,pakaian bundle nie,,korang kena pikir n cari betul2,,sebab x semua pakaian bundle nie elok,,ade yang dah koyak,,ade yang bertahi lalat,,ade yang kuning2,,,bile aku cari eeeeee,,,geli pon ade,,tp pikir kecantikan pakaian tersebut serta bajet yang ade aku beli jugak,,sebabnya cube kite pikir balik jika kite basuh dengan sebersih-bersih nye,,,mungkin keseluruhan nye akan hilang dan tidak melekat pada pakaian tersebut...kan,,kan,,kan,,

bagi aku,,bundle sangat murah dan ade yang berkualiti jugak,,jangan pandang rendah pada pakaian bundle nie,,kalau pandai cari dan padan dengan tubuh badan korang,,mesti cantik dan sesuai,,jangan pikir kekotoran atau jijik dengan pakaian bundle,,,korang boleh cuci bersih2 baju tuh,,kalau korang rendam ,,kemungkinan kotoran tu akan hilang,,cuci elok2 dan lihat hasil nye,,mungkin korang berasa bangga dan selesa sebab:

PERTAMA adalah x kuarkan banyak duit tuk beli pakaian yang berjenama seperti padini,,puma,,levis,,atau butik2,,,YANG KEDUA,,,kualiti masih terjamin jika pandai membuat pilihan yang terbaik terhadap pakaian bundle tuh,,YANG KETIGA,,selesa?? agak kurang lah sikit berbanding pakaian baru,,kate bundle,,so memang agak kurang selesa,,sebab dah orang pakai kan,,sebelum tuh cuci lah yerk,,jangan terus pakai,,kang kene gegatal susah lak,,hahaha...YANG KEEMPAT,,jangan pikir bundle nie x elok,,pergi dulu dan buat penilaian terhadap pakaian bundle nie,,kalau tertarik dengan pakaian tuh,,amik,,jangan buang masa dan bayar,,huhuu,,

so itu pendapat aku tentang pakaian bundle,,so pendapat korang mengenai pakaian bundle tuh macam mana??adakah pakaian bundle tuh baik atau x baik,,atau lebih teruk,,"menjijikan"...cuba pikir dan cari pakaian bundle yang elok dan cantik..mesti korang rasa berbaloi dan x banyak keluar kan banyak duit..so renung-renung kan dan selamat memilih pakaian bundle,,huhuhu

sudah baca sila lah bagi komen yerk!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com