nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Jumaat, 27 Julai 2012

wang ringgit penting??

assalamualaikum dan salam 1 malaysia...d ucapkan kepada pembaca2 yg sudi membaca walaupon ayat x seberapa best,,huhu,,

are nie keje aku cume menaip dan print out beberapa report,,lepas tuh,,melepak jerk lah aku,,huhu,,jup g ade keje,,so skung nie nak update sikit tentang topik are nie,,


wang ringgit penting ke??

RM 1..korang tau kan kegunaan duit kat dunia nie,,kalau x dek duit x leh beli ape2,,so duit sangat penting walaupon sepuluh sen sekali pon,,korang kena ingat kalau kumpul sepuluh sen tuh nanti lame2 makin banyak,,aku dah buat,,tapi kejap aje,,hahaah,,

RM 5..boleh beli ape yang kita nak,,sapa2 x dek duit,,maka x leh beli lah,,semua barang kat dunia nie mesti kena pakai duit,,air sky juice pon kena beli RM 0.30SEN tau,,kalau x dek RM 0.30 SEN tuh mesti x kan dapat,,kalau tauke tuh leh sedekah x perk,,nie kedekut macam mana,,kesian kan,,errmmm,,

RM 10..hidup mesti ada duit,,semua orang kalau berkawan mesti mencari kawan yang ada duit,,kalau kawan tuh x dek duit mesti dieorg akan pikir,,"x kan aku nak belanje die kot..duit aku nie tuk saving aku jerk,,",,errmm,,aku ade pengalaman tentang kejadian nie,,segan pon ade bile kuar ngan kawan yang ada duit,,sedangkan kita x mempunyai duit,,x kan nak mengharapkan die kuar kan duit kan,,SAPA SETUJU!!!orang akan pikir len ngan kite,,kite x tau ape isi hati die kate,,die kutuk kite ke,,cakap2 benda x elok ke,,dan lain2...rambut sama hitam,,hati sapa yang tau,,hanya ALLAH sahaja yang tau ape yang di perkatakan oleh beliau,,

RM 50,,boleh membawa kematian,,sebab nye ade pergaduhan antara kawan2,,adek beradek,,orang sekeliling,,n macam2 lagi,,KORANG SETUJU X APA YANG AKU KATE(TULIS)KAN NIE??disebabkan perkara kecik yang boleh di settlekan,,membawa kepada perkara besar,,seperti pergaduhan mengenai harta pusaka,,kehilangan duit,,duit kene curi dan macam2 lagi perkara ini akan berlaku,,tapi kita sebagai manusia kena lah berpikir secara waras sebelum satu perkara yang nak menjadi itu jangan dijadikan,,

RM 100oleh yang demikian..RM nie banyak benda yang akan berlaku jike x dikawal ngan betul2..boleh membawa kepada kematian,,pergaduhan,,dan perselisihan fahamantara satu sama lain..makin banyak duit itu,,makin ramai akan bertengkar sesama sendiri,,

sampaikan ada kumpulan artis nie buat lagu mengenai DUIT-DUIT DI MANA KAU DUIT,,DUIT-DUIT,,errmm,,duit nie sangat mempengaruhi kita kan kawan2,,kalau lah duit nie x penting,PIKIR2 KAN SENDIRI,,

sekian,,bagi lah comment sikit,,walaupon blog nie x berapa best,,harap korang leh bagi sikit comment k,,tq..tq...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com