nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 19 Jun 2011

selamat hari bapa kepada zakaria bin muhamad

  


assalamualaikum,,dan salam satu malaysia,,,

di snie aku nak cte kan sikit mengenai profile abah aku,,huhu,,

nme: zakaria bin mohamad
umo: 46 tahun
pekerjaan: kilang
status: aabah kepada 5 orang anak
  1: mohd hafizi bin zakaria
  2: shahrizam bin zakaria
  3: norhafizah bte zakaria
  4: nor mala bte zakaria
  5: nor lela bte zakaria
suami kepada: zaini bte sahabaruddin
keistimewaan: seorg yg penyayang,,baik hati,,peramah,,kuat semangat,,tidak putus asa utk berjaya,,
kelemahan: x sanggup menghadapi segala yg terjadi,,terburu2 spt aku(hihhi),,ske melenggah kan mse,,x tepati janji,,nak cte byk,,p x perk lah die abah aku,,so ade kesilapan yg beliau lakukan aku x kan cte,,


abah seorg yg penyabar,,tp ade tahap kesabaran beliau,,aku dah bersama beliau selama 22 tahun dan sampai skung aku msh syg kan beliau,,kehidupan beliau sblm2 nie agak ssh sedikit,,kos nak menyara keluarge n menghadapi byk masalah yg d hadapi,,tp dpt d selesaikan ngan baik dan bijak sana,,aku syg kan beliau,,tp beliau nmpak ke x aku syg die,,atau pure2  x nmpak,,errmmm,,hye beliau shje yg thu ape yg d kate kan oleh isi ati beliau,,

aku ske tgk keluarge len,,kos mereka bahagia,,selalu bersama,,berbual2,,melakukan aktiviti bersama2,,tp aku,,hye allah shje yg thu,,aku perlu bersabar dan perlu menanggung masalah nie ngan hati terbuka,,dan aku perlu lakukan dgn cre yg bek,,spye semua nie aku akan capai,,tpp x tau ble,,,,errmmm,,

aku x nak cte lbh ttg abah aku,,kos nanti melibatkan org ke tige,,dan aku akan d persalahkan,,so aku dpt cte setakat itu jerk,,oleh itu,,korg syg lah ayah,,papa,,abah,,dad,,walik,,korg ngan sepenuh hati korg,,jgn separuh2,,sikit2,,ok,,kos beliau dah membesar kan kite ngan titik peluh yg x dpt kite kesat,,kos beliau keje penat lelah tanpe kite duga,,hye allah sje yg tahu sejauh mne kekuatan beliau,,

sekian,,

angah syg kan abah,,angah x nak kecewakan abah,,tp angah tahu ape yg abah wt tuh btul,,tp x dek care jalan lain ke???ya allah,,engkau buka kan lah hati abah aku,,dan engkau buka mata beliau seluas2 nye,,sejauh mne beliau lakukan,,dan harap jgn bg beliau lupe kan kami,,wlupon dah berjauhan,,sihat kan lah beliau,,murah kan rezki beliau,,pjg kan umo beliau,,berikan lah kekuatan dan semangat tuk beliau terus kan kehidupan nie ngan tenang,,,ampunilah dosa2 yg beliau lakukan tanpe sengaja o sengaja,,harapan aku,,ingin kan keluarge bahagia,,harap2 tercapai lah hasrat 1 aku nie,,amin,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com