nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 23 Jun 2011

sebuah lagu yang meluntuhkan jiwa dan hati aku,,dr alyah-kisah hati


sebuah lagu yang membuat aku merasa seperti diri aku di dalam lakonan tersebut,,aku menghayati lagu tersebut kerana lagu tersebut boleh menenangkan aku apabila berlaku nya sesuatu terhadap diri aku,,ini pendapat aku tentang lagu tersebut,,bagi orang lain,,terpulang lah,,

kisah hati ini membawa maksud seseorg itu telah pon setia dlam percintaan mereka,,tp ape kan daya,,semua jodoh d tangan tuhan,,oleh itu kite kne yakin bahawa jodoh yg kite cari perlu lah ade komitmen antara kedua belah pihak,,harap kisah hati ini akan membawa pengertian yang mendalam kepada mereka2,,

dengan nie aku menyediakan video serta lirik lagu tersebut untuk korang,,harap korang suke mendengar nye,,=)




Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com