nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 20 November 2010

x tau ape akan terjadi selepas nie,,,

salam semua,,
ati aku sedih,,x tau lah ape nak ckp,,haye tuhan sje yg thu,,aku haye berserah pd nye,,tp x leh jugak berserah,,aku kne berusaha,,berdoa n lastly bertawakal,,haye die sahaja yg boleh ubah nye,,,nak cte,,kang jd len,,x cte lak,,jd len,,ya allah,,bagaimana situasi ????? aku ya allah,,berikan lah kekuatan pada mereka semua...aku x nak aku di sisir sehingge kan aku x tau ape yang terjadi di ??? aku,,tolong lah korg,,klu ape2 hal,,jgn lupa bgtau angah k,,harap korg jgn simpan ape2 ttg ???? kite,,angah anggapdiri angah nie mcm org yang di buang ?????,,x tau pape ttg ???,,mentang2 angah ddk melaka,,n then x nak bgtau kat angah,,


x perk lah,,angah redha ape yg berlaku,,,klu pape terjadi angah kat snie,,angah pon leh buat kan cm ner korg leh buat,,,angah dpt tau dr ma??ik,,tersentuh ati angah ble dngar cm tuh,,spe yg leh terima,,sedangkan adek2 angah leh bgtau,,nie ??kci? yg bgtau,,ya allah,,angah x leh terima,,,klu boleh hal ??? jgn dieorg dngar,,n hal kecik ke beso ke jgn ske menyampai2kan,,korg jgn lah byk menyimpan dlm ati,,klu ade pape share2 lah,,,jgn ble nak ckp,,,tersekat2,,tuh yg buat angah berasa bersalah,,nak ckp,,tp x nak ckp,,,cm angah nie ape,,bukan ahli keluarge korg ke,,angah tau lah,,korg x nak srh angah pikir2,,cos angah msh stdy,,tuh bkn alasan lah,,semua leh d settle kan klu korg bgtau kat angah dengan vtul2,,,ble dpt tau last2 cm nie,,ya allah,,haye tuhan sje tau...angah x dpt TERIMA!!!!!!harap korg PAHAM!!!!!!!ok!!!!!jgn simpan luahjan n share adalah baik n dpt merapatkan hubungan silaturahim kite semua,,harap korg paham,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com