nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Isnin, 17 Januari 2011

x pasti o pasti,,,

hidup penuh dengan lumrah yg x leh nak di hilangkan,,,jika d hilangkan,,bde tuh akan dtg kembali,,bde tu
jugak akan membuatkan kite rse x sedap ati o resah n gelisah,,ape yg pasti,,aku ttp aku,,mengenai x pasti o pasti,,

aku cte ttg x pasti,,

1-mengenai diri aku,,
aku boleh ke membawa jawatan2 yang aku peganag ini,,aku rse cm kekok pon ade,,cm ok pon ade,,n mcm x nak buat pon ade,,,aku x tau ape yg sebenarnye terjadi terhapad diri aku nie sebenarnye,,adekah aku ade penyakit,,x tau ape penyakit nye,,,errmm,,aku x tau nak ckp ape lgg,,,


2-ttgg family aku,,
aku sedih melihat keadaan family aku skung nie,,,sblm cuti sem,,aku kat melaka pon x dek sorg pon yg bgtau sesuatu yg terjadi terhadap family aku,,ble aku blk,,tuh lah nie lah,,mcm2 cte aku dngar,,ape yg x pasti nye skung aku x nak lah d sbbkan aku stdy pasal family aku x tau langsung,,aku nie spe dlm family nie,,tunggul,,batu,,pasir,,tiang,,aku nak kan family bahagia,,tp azam aku tersebut x tercapai thn lps,,so thn nie tok family bahagia aku hampir musnah d sbbkan oleh org2 yg membuat perkara yg agak mengecewa kan aku n family aku skung ie,,aku x nak byk cte,,kos aku x pasti ade kah btul2 terjd,,o x,,hye tuhan yg menentukan nye,,

3-mengenai stdy aku,,,
aku kat melaka byk jawatan yg aku pegang,,nak kate kan aku nie wt keje aku wt,,p aku x pasti aku wt ke o x,,kos ape yg aku tgk,,aku cm endah x endah jerk,,cm ner nie,,jwtan yang aku pegang adelah:
  i)ketua kls dip in early childhood education,,,
  ii)exco kebajikan dan masyarakat 2011/2012..
 iii)gpms (gabungan pelajar semenanjung malaysia)...
penat hye tuhan sje yg tahu,,p ape yg x pasti skung nie,,aku btul2 x tau nak wt cm ner,,

yg pasti lak,,

1)ttg diri aku
aku pasti aku leh buat dengan lb bek,,tp bg aku mse yg sesuai,,jgn men bantai jerk,,men serah2 kan sne snie at org,,kite mst tgk keadaan sesorg,,,,jika die blh n yakin ngan die,,go on,,jgn tersekat2 nak bg o x nak,,aku x ske cm tuh,,n nak ckp tbe part aku ok jam,,ko paham kan ko nye jawatann,,org len pye bkn men terang kan pajang lebar,,,aku jerk yg salah,,klu salah x nak d ajar kan,,nie ok,,errmmm,,yg pasti aku wt ok,,,

2) ttg family aku..
skung nie aku sudah pasti ape yg berlaku dlm hal keluarge aku yg sbnrnyel,,,aku x nak cte,,t jd len n isu kpd pembace,,aku sedih kos tgk keadaan family aku skung nie,,aku x ske ble aku dngar ape yg family aku cte kan,,mse lps abis wending adek aku fiza,,ade byk cte yg aku x tau kat dlm hal family aku,,spe yg ske,,korg ske ke klu family korg ade prob,,mmg lah setiap org ade prob nye,,n kne settle kan,,tp kes family aku,,ade yg kesah n ade yg wt x tau,,aku mmg x ske dlm keadaan begini,,aku nak kan family bahagia spt keluarge len,,npe terjd pd keluarge aku,,npe x jd keluarge len,,aku syg kan family aku,,abah aku kate yg anak2 nye terutama aku lah,,yg akan melupakan nye,,padahal aku x dek niat lgsung nak wt cm tuh pd abah n termasuk mak along fiza mala n adek ela,,tp korg ade ke nak wt aku cm tuh,,hye tuhan jerk yg tau,,

3)mengenai stdy aku,,
aku kat melaka skung nie ade 4 perkara yg perlu aku lkukan ngan baik, sempurna, teliti, dan sebagainye,,,
i)ketua kelas (dip in early childhood education)
aku perlu mengalas ketua kelas tuk setiap sem dr sem 2 hingge sem 6,,aku pasti aku leh buat yg terbek,,tp ade jugak yg x bek nye,,cth ptostat,,information,,but aku pasti aku leh wt yg terbek pye,,aku hrs susun atur jadual kelas ngan btul n bek,,harap2 x dek pape yg berlaku,,
ii)exco kebajikan masyarakat 2011/2012...
perkara nie aku pasti jugak kos aku ade sikit2 paham mengenai bdg yg aku amik nie,,kos bdg nie kne peka terhadap sesuatu perkara yg terjadi terhadap student unirazak di kymi,,aku perlu kuat tuk meneruskan tgungjwb nie,tgngjwb nie besar bg aku tuk lkukan yg terbaik,,aku pasti leh buat dengan adenye ajk2 aku spt mastura,,afiq n kak idayu,,

akhir sekali,,aku perlu tabah wlupon byk perkara n rintangan yg harus aku hadapi pd setiap thn akan mendatang,,kerana perkara ini akan mematang kan pemikiran,,diri,,n sikap kite dri ke anak2kan,,jd kite trs hidup wlupon lumrah masalah begitu byk,,kite perlu harungi ngan tabah sabar n tenang,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com