nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 30 September 2010

binggung,,


aku x tau nak ckp cam mne,,cos aku jerk yg nak jge ati org,,,
aku just joke jerk,,p leh,,,errmmmmm,,
x perk lah,,aku terima seadany,,,
aku x tau nak ckp cm ner skung nie,,


dah lah aku binggung dgn kls,,
pastu masalah nie lak timbul,,
stu2 hal timbul,,
aku dah x larat nak tgung r,,,
tolong lah paham perasaan org,,
jgn lah nak pikir ati sdri,,,
sedih r cm nie,,
sorg pon x tau ape yg aku dah wt,,
p ttp org mengadap hina ttg aku,,,

wlu byk kali aku jge ati org,,,
ade org jge ati aku,,aku dah x sgup nak jge ati org,,
ati aku spe lah nak jge,,
ya allah,,,aku dah x tau cm ner nak wt,,
ko tolong lah hambe2 mu nie,,
supaya paham keadaan situasi aku,,,

x kan dieorg x paham2,,
x kan aku nak jelas kan stu perstu,,,
aku dah pening+dgn maigrain aku nie,,
entah ble aku leh setel kan prob aku nie,,
harap2 korg leh tahu ape prob aku,,,
p korg x kan tye,,
aku tau,,

x perk lah,,hidup ini mmg ade kala nye ok n x,,
aku ttp akan wt keje aku spt biase,,
tp dlm keadaan yg sme,,aku akan setel kan prob aku,,
ngan slow2,,,
harap dapat setel kan,,

ya allah ko mempermudahkan keje aku nie,,
dan semoge mereka dapat melihat ape yg aku dah lakukan ke atas dri mereka,,
ya allah,,ko sorg shje yang aku leh meminta bantuan,,
kerana ko lah yang mencipta hambe2 mu ni,,
dan ko lah shje yang leh ubah pikiran seseorg,,
dr memikir buruk ttg aku,,kepada kebaikan ttg aku,,,
hye kepada ko yang aku pohon,.
amin yarabal al-lamin,,,

3 ulasan:

  1. aku ke yg jaat sgt 2??
    btw tq 4 follow~

    BalasPadam
  2. kim;
    say: no lah,,ko kan mbe aku,,mne leh say cm tuh,,hihi..

    BalasPadam
  3. kot2 la aku kn...
    mne nk tau...
    hehe

    BalasPadam


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com