nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Rabu, 11 Ogos 2010

pose ohhh pose..



semalat hari puasa untuk umat islam sedunia...
aku nak wt yg terbek tuk pose thn nie,,
aku x moo jd cm last year n last2222 year sblm nie,,,
hahahha,,,

aku nak jd kan pose thn nie sungguh bermakna bg hidup aku,,,
aku dpt jugak pose kat uma bersama2 ngn family aku,,,
p x semua lah yg ade,,,
coz adek2 aku nie dah nak bkak bazar ramadhan kat area2 tmpt aku nie,,,
huhu,,,

syok lah dieorg kan,,
aku hye dpt mendoakan aje tuk mereka,,,
supaya mereka berjaya dalam kariea masing2,,,
tp ade usaha ade lah kejayaan,,
tuh lah perinsip aku,,,
kesian jugak aku tgk ade aku bwh nie,,,
kne abis kan RM300 hinggit tuh blje brg2 tuk bazaar ramadhan nie...
aku nak btu,,,
aku x dek duit,,
coz aku msh stdy ag..
huhuuuhh...



harap2 jualan mereka tuk esok n selanjut nye akan naik sikit demi sikit,,,
wlupon x byk mne yg di target kan,,huhh,,
harap2 ade lah org dtg tmpt bazaar ramadhan adek aku nie,,
n byk lah untung die pd bln ramadhan,,,
coz die nak wt keje kahwin akan dtg nie,,,

errmmmm,,,
aku pon harap dpt menolong die kat bazaar t,,,
insyallah,,,
klu aku dtg lah,,
hihih...

(nak dtg ke o x???)
hahaha,,,
n lastly semoge bln ramadhan nie,,,
aku berharap2 sgt dpt jumpe ramadhan yg penuh makna dr sblm2 nie,,,
amin ya rab alamin,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com