nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Jumaat, 28 Mei 2010

sedih giler lah,,,=,,,(

salam,,,are nie aku sedih nak luah kan jup sebelum aku lek uma,,,
errrmmm,,,aku dah tgk pointer aku sem3,,,
perhhh,,,jatuh mendadak lah,,,npe leh jd mcm nie,,,,
aku sedih sesgt,,,,aku x bljar ke,,,
aku bjar dr mlm smpai pagi,,,
sgup x tdo,,,tuh aje aku dpt,,,
errrmmmm,,,sedih giler,,,

aku nak nangis aje,,,
aku ingatkan dapat 3 pointer ag...
p dpt 2 something,,,
ya allah,,,,
aku nyesal ya allah,.,,,
aku stdy time2 last,,,
mse sblm pekse aku bkak fb aje,.,,
skung aku terima,,,padah,,,
yang aku dpt ape yg aku telah lakukan,,,
lihat lah ape yg aku lakukan,,,errrrrr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com