nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 20 Mei 2010

huhuhHUHHhuuhh...

are nie are yg ke-4 aku kart melaka,,,errmmm,,
bosan tuh ade r ...
p klu ikut kan ati aku nie,,errrr,,,
lmz nak lek,,
p aku terpakse kne lek,,,
sbb ade trainng tarian kart kolej,,,
aduh,,,pening r tarian yg aku lakukan,,,
p ble wt 2 3 kali,,dah leh hafal sikit,,,huhuh,,,
hujan turun pulak are nie kart melaka,,,
aduhhh,,,bru nak g hostel pompuan amik cd lagu,,,errrr,,,
guruh berdentum,,,beberapa kali,,,takut aku di wt yerk,,,
errrr,,,n tambah ag kepala pening,,,errrr,,,
sakit sgt,,,emmm,,,
n mbe aku lak tye2 pasal ini lah,,itu lah,,,
makin bertambah sakit di buat nye,,,
ya allah,,,bg lah aku kekuatan,,,
untuk menjalani kehidupan di muka bumi mu ini,,,,
amin,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com