nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Sabtu, 22 Mei 2010

ADE AKU KESAH

salam dahulu,,,hihi
ini aku nak cite r,,pasal are nie,,,pg td,,,
bgn awal kul 2 ptg??awal ke tuh...hiihii,,ptg lah,,,
pastu dah bgn ingat kan nak wt latihan tarian,,
aku pon mandi,,,pas mandi tpon nurul,,,
cakap are nie ade ke trainng,,,
die kate x dek,,,perhhh,,,aku penat2 dtg snie x dek trainng,,,
sakit tul lah,,,pastu dah x dek makne yerk nak wt trainng tuh,,,aku bkak fb,,perhhh,,
nyk yerk notification aku,,,hahah,,
aku bkak,,,tgk lah,,,bde yg sama,,,errmmm,,
pastu aku bkak on9 tv3,,,nak tgk cte matahari,,,
but aku x tgk pon,,time tuh aku kat melaka,,hihi,,
pastu mbe trainng aku ajak p gaint,,,aku pon p lah,,,
n dah li brg p mydin,,,jup,,,aku x li pape pon kat gaint coz MAHAL GILE,,,
sbb tu p mydin MURAH,,,BERBALOI2,,,
hihi,,,ingat kan nak makan SARDIN,,,
p teringat nak makan HITDOG,,,
so ltk SARDIN...bli HOTDOG,,,huhuh,,,
sampai uma,,,aku pon masak nasi,,,masak HOTDOG,,,
n makan ngan sos,,,hihi,,,sedop lorrhhh,,,
pastu dah abis makan,,,bkak fb,,,errrmmm,,,x dek ape2,,,
wt keje bdo r,,,pastu aku makan ice cream sama2 ngan biscut,,,
pastu,,ice cream tu cair lak,,,errr,,,dah x sedop lak tuh,,,eeeeee,,,
mlz ag nak li ice cream tuh ag...
errmmm,,,x sedoppp,,,errrrr,,,sengal,,,tul,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com