nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 10 Jun 2012

GILA BOLA,,MAKAN BOLA,,,TIDO PON BOLA,,EURO 2012..

assalamualaikum dan salam satu malaysia,,buat kawan2 yang sudi membaca status blog aku nie,,

status are nie ialah:
          
hari nie aku nak cite mengenai dunia bola..errmmmm,,,ape best tentang bola nie ehk,,kejo bola,,tendang bola,,tangkap bola,,errmmm,,,

bola leh buat orang jadi gila,,entah tang mana leh jadi gila,,tang pemain nya ke,,bola ke,,tang gol ke,,tak tau lah nak cakap cam mana,,sebab,,hahaha,,x nak bagi tau lah,,,baca dulu entry yang aku dah buat kat bawah nie k...


sampaikan orang kata tido bola,,makan bola,,mandi pon bola..perrhhh,,memang terbaik r sapa yang buat cam gitu..kalau ada,,aku tabik spring kat die,,sebab sanggup buat cam gitu,,,bila pertandingan bola aje..semua peminat bola turun ke mamak..tengok aje lah kat restoran ahmad khan(cuba bayangkan kat restoran berdekatan anda),, sampai kat kaki lima dieorg buat panggung untuk menarik pengunjung datang ke restoran dieorg...nak tanye lah kan,,kalau kat uma x sebest kedai mamak ke??jawab2,,,huhu

kemudian..lepas pemain nak golkan..peminat2 nie semua nye bersorak,,bile tak gol,,errmm,,mula lah maki2,,ketuk meja,,semua lah,,nak kata kan die yang jaring kan bola tak gak,,sampai nak ketuk2 meja n sorak sakan..tak tau lah kalau mereka2 nie ada di sana,,,mesti cam orang jakun...hahahaha

aku nak update mengenai bola pon x tau nak citer macam mana,,sebab,,heheheh,,x berapa minat bola nie,,p ada satu perkara yang akan membuat korang nak kutuk aku,,perkara nya,,,jeng,,jeng,,jeng,,,time nak gol aku akan sorak sekali...wakakakakakaka...


tuh lah citer mengenai dunia bola,,sampai kan ada cite kat tv3 start pkl 10-12 iaitu cinta bola (cerekarama),,haha..sampai gitu sekali d buat nya,,cite2,,nak promote dunia bola leh buat cite bola lak,,huhuh,,

barang siapa yang meminati bola sepak nie,,teruskan lah,,dan sapa2 yang tak minat bola nie,,buat2 lah minat ok,,weeerrkkkk,,huhhu,,

sekian,,=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com