nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Khamis, 29 Mac 2012

dah lama x update,,huhu,,ade cite baru,,=)

assalamualaikum,,hai kawan2,,dah lme kot x update status kat snie,,ape kabo lah kan blog aku nie,,hahah,,
aku tgk dah makin ramai friend yg follow aku,,thanks yerk dah follow,,hrp ape yg aku cite kat snie,,hye nukilan yg x seberapa sje,,huhu,,

skung nie aku da abis blajo,,dan dah pon bekerja kat giant selama 4 bln(4 kali gaji)..hahah,,tp,,gaji aku x tau kemana aku guna kan,,pelik,,tiap kali gaji aje,,abis gtu,,pastu aku yg merana,,,errmmm,,x paham,,


p aku kne berjimat,,skung nie aku dah wt tabungan sdri,,lps aku kuar kan duit dr bank,,aku simpan sikit2 kat tabung aku,,selalu nye aku akan keluarkan rm10 tuk satu hari,,dan baki nye aku simpan ke dlm tabung tuk kegunaan terdesak,,hihihi,,

aku menabung tuk keperluan aku gak,,tgk bln 3 nie,,aku dah dpt menabung sebanyak rm90..perrhhh,,suka sakan aku d buatnye,,p x smpai penghujung bln 3 aku dah guna kan duit tabung aku tuh,,haiiiissshhh,,ssh kan jike dlm beg duit or bank x dek duit,,klu ade leh kuar kan ikut suke ati,,klu x dek duit,,menjajo mencari tabung,,nasib baik lah tabung ade,,klu x,,kebulo aku d buatnye,,

hidup sebagai perantauan perlulah ade tabungan dr skung,,jke kalau ade mslah,,tabungan tuh lah akan membantu kite,,bak kate org tua2 lah kan

"sikit-sikit, lama-lama, jadi bukit."

itu lah aku gunekan tuk bln 3,,tp skung dah berkurangan,,errmmm,,x perk,,aku akan topup lek,,hihi,,kos gaji dah msk,,aku ingtkan nak bank in ke asb,,tp ble tgk keadaan duit aku skung,,ya allah,,mcm air aku rse lah,,x tau lah ape yg aku dah buat,,td aku dah kuar hampir rm 300 kot,,sbb aku bayo utang adek ipar aku sbb duit insurans moto dan bju ujan arai..pastu bg pinjam kat kawan,,pastu bg kat abah,,lps nie aku nak bg kat mak,,pastu aku nak bg anak buah aku,,dan lg satu,,minyak moto kne isi lps nie,,haiiiyaaaa,,ssh gak kan hidup mcm gnie,,errmmm,,

aku kne byk bersabar,,,dan kne trskan gak usha aku tuk dpt kan ape yg aku nak kan,,skung dah dpt,,aku kne jge reputasi name adek aku,,sbb aku gne nme die tuk dapat kan moto legenda 115 zr,..hrp aku leh bayo dgn menggunakan duit gaji aku,,hrp duit gaji aku bln dpn dpt back up semua perkara,,klu x,,aku cri kje len dan kekal kat part time giant sbg support ke dua,,

x perk lah,,hidup perantauan mmg kne byk servey kan,,klu x mati kebulo lah kite,,tp jike dpt satu keje yg x seberapa,,kite terima aje,,tp ikut kemampuan kite lah,,jgn men sebat aje keje yg x bgs n baik tuk dri kite,,k kawan2,,

pesanan hebat...

jgn memilih keje lps abis blajo,,,dpt keje tuh,,kje elok2,,jge nme,,reputasi dan diri,,jke x tahan,,bersabo aje lah,,klu dpt keje bru yg lbh baik dr keje pertama,,,cpt2 wt resign,,jgn dok terhegeh2 kat stu g,,mcm aku dpt peluang terbaik jd tuitor,,tp peluang keemasan tuh aku buang cm gtu aje,,sedihhhh,,x perk lah,,x dek rezki kot kat stu,,huhu,,

pape dpt keje jgn memilihhhhhhhhhhh,,,


peace n smile all ways,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com