nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Jumaat, 27 Januari 2012

practical,,ape perasaan aku menjadi seorg cikgu,,,^,^

assalamualaikum,,dan salam satu malaysia,,,

hyeee kawan2,,dah lme x buat blog,,selalu nye aku wt blog tuk luahan isi ati aku nie,,p aku bz memanjang ngan practical aje,,so x dpt nak menaip,,huhuhu,,

aku dah nak abis practical tuk thn nie,,so last practical aku x sure g,,16/12 ke or 23/12 nie,,klu awal sng sikit,,p klu lmbt pon ape salah nye kan,,huhu,,,aku nak cite nie,,dngau k,,ckp org melaka jup...

ok,,start practical aku 12 sept 2011,,aku mule practical kat maktab perguruan perempuan melayu melaka,,perrhhh,,mule2 aku rse x sedap ati,,kos first time aku jd ckgu,,ble dah menjadi kenyataan,,aku rse spt bkn diri aku,,hahah,,sedih,,gembira,,takut,,semua tuh ade,,aku ttp kne trskan kos nie mse dpn aku,,

past aku msk ke maktab,,aku mule perkenalkan diri aku ngan guru pembimbing aku,,rupe2 nye guru pembimbing aku ade lah pensyarah aku sdri,,ske sakan aku d buatnye,,hihih,,p aku dpt pembantu2 pengurusan murid yg baik dan guru pembimbing yg baik2 belaka,,aku ingtkan semuanye garang2,,p ble msk,,org2 nye peramah,,baik,,ske gelak n bercerita,,hihi,,

ok,,first skli aku msk,,aku x kne mgajo,,aku cume suai knl jerk dlu,,pastu dah seminggu aku bru mengajo,,perrhh,,,dedor lah,,aku x tau cm mne nak ngajo bdk2 kecik,,kos aku x dek pengalaman lgsung dlm bdg perguruan nie,,ahli keluarge aku mne ade sorg jd ckgu,,aku sorg jerk lah yg minat jd ckgu,,so aku kne tunai kan hasrat mereka n aku sdri,,klu x,,terbang melayang lah hasrat aku tuh,,aku kne wt yg terbaik tuk mereka,,=)

past jerk seminggu,,aku ape g,,ngajo ikut cre aku lah,,nasib lah,,slh ke btul ke,,belakang kire,,p anak murid aku semua nye paham,,n syg kan aku,,wahhh,,first time aku dngo anak murid aku ckp "SAYANG CIKGU IJAM" terharu lah seeyyhhh ble aku dngo anak murid aku ckp cm gtu,,hihih,,

ble aku dah mengenali anak murid aku berusia 5 thn kelas ceria kreatif dan 6 thn kelas minda bestari...akhirnye aku meningalkan mereka sbb aku cume bersama mereka hye 7 minggu sahaja,,amat sedih ble aku nak meninggalkan anak murid aku,,byk gak kenangan bersama2 mereka,,seperti party berfday,,pertandingan mewarne,,hari konvokeysen n byk g lah kenangan bersama2 mereka..hrp anak2 murid ckgu akan berjaya hingga ke peringkat lbh tgi dan jgn lupe kpd cikgu mu nie,,huhu

GAMBAR BERSAMA ANAK MURID DI PRASEKOLAH MAKTAB PERGURUAN PEREMPUAN MELAYU MELAKA..

PARTY BERFDAY WASILA WAJIHA ADIIBAH DAN RAYANNA..=)











HARI PERTANDINGAN MEWARNE DAN BERCERITA...

HARI PERPISAHAN...


kemudian,,selepas 7 minggu aku kat maktab,,aku ke tabika kemas pulak,,kos taska aku x dpt tmpat,,sb tkut menganggu polisi taska..tau2 jerk lah kan klu laki jge bdk2 kecik terutama kanak2 perempuan,,tkut berlakunye gejala luar tabiat,,p kami d ajar cume mengajar n x dek ke bhgian tuh,,hrp kamoo semua paham lah yerk,,huhu,

akhirnye,,aku dpt tmpat d kemas,,,pd mule nye aku x tau cm mne keadaan kemas,,last2,,sme jugak cm prasekolah,,kne mngajo,,,aku ajo 5thn n 6thn,,errmm,,kne gak mngajo,,pnt x pnt lah aku kne wt,,huhu,,smua nye sme cm prasekolah x dek beza,,p situasi jerk lah berbeza antara maktab n kemas,,

perbezaan nye adalah maktab ade aircond,,abm lengkap,,ade ptotstat,,leh gne internet,,leh print,,p kemas,,gne kipas,,abm kurang,,x dek ptotstat,,x dek internet,,x leh print,,errmmm,,p alhamdulilallah,,aku bersyukur krne d tmpatkan d kemas,,berbdg kawan2 aku yg len d tmpatkan d tadika cina,,syukran2,,

aktiviti aku bersama kemas byk gak,,byk pengalaman yg aku dpt spt lawatan ke zoo melaka,,konvokeysen,,jamuan perpisahan,,party berfday n lain2 g,,aku kat kemas cume 4 minggu sje,,p kne attend kls spt biase kos ade kls tmbahan yg akan d buat oleh pihak JKM kemas,,cm mne kelas tmbahan yg aku kne handle,,hahaha,,

LAWATAN KE ZOO MELAKA..

PARTY BERFDAY,,

KONVOKEYSEN KEMAS..


kemas pon sme kne attend 7 mgu,,klu kurang kne ganti,,p alhamdulilallah x dek kne ganti antara maktab n kemas,,semua nye stabil n selamat,,huhu,,so 14 mgu aku bersama ngan murid aku,,rse nye spt kejap jerk aku dah nak abis practical nie,,errmm,,lps nie aku leh jumpe g ke o x anak2 murid kesyangn aku tuh,,errmm,,

hye gambar sje leh jd kenangan tuk aku tatapkan,,lps nie dah x kan jumpe anak2 murid aku,,sedih rse nye,,errmmm,,,=(

nie untuk mse practical,,agak ade perbezaan mse kat prasekolah n kemas,,tp,,,same aje aku rse,,mengajo gak kan,,p,,errmmm,,netah leee,,hiuhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com