nuffnang ads

ini lah aku,,,weee..=)

ini lah aku,,,weee..=)
aku ingin melakukan sesuatu perkara yang sering orang lain buat,,aku cuba,,cuba,,dan akan mencuba tuk trs mendapatkan nye,,dan akhirnye aku akan mendapat penjelasan yang tepat,,adekah susah atau senang,,

jam dinding

Wavy Tail

I made this widget at MyFlashFetish.com.


glitter-graphics.com

lets go my friends follower me...

Ahad, 27 Mac 2011

www.this-is-my-story.com/v/RRH06256O326

www.this-is-my-story.com/v/RRH06256O326
ini adalah satu impian yang aku ingin capai,,tp adekah impian aku tercapai,,
harapan aku terlalu tinggi,,untuk mendapatkan impian aku tuh,,
aku nak kan sme spt org lain impikan,,,
ape yg aku ingin kan adalah kebahagiaan dlm dri aku,,
x banyak yang aku ingin kan,,,
KEBAHAGIAAN,,,
itu sahaja,,klu dpt,,
aku akan menjaga nye dgn baik tuk aku,,keluarge aku,,dan org d sekeliling aku,,
aku kne berusaha lbh tuk mencapai hasrat aku tuh,,,
klu x tercapai,,aku redho,,dan berusaha lbh gigih,,,
usaha,,,doa,,,dan tawakal adalah paing penting dalam kehidupan seharian kite,,
oleh itu,,jgn sia2 kan usaha tersebut,,teruskan,,jgn berhenti di tengah jalan,,,
harapan yg tinggi,,akan aku capai dan dapatkan nye..
=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com